Followers

Deena

Semalam kuar jenjalan dekat Megamall dengan Deena,kak Deena,Danial(adek deena),Kak Dinie,Mama(cik nor),Kak Fatmah dan pakwe beliau..gyler den tengok dowg sewel2 men game kat situ..bape kali beli token,bape hinggit duet Danial tu habes beli mende tu..

HAHA..
Anyway,deena, ka cute gyler skunk,slim nak maty,lau dulu aku tengok kau bapak lah tembam nyee..berisi..sekarang pheww,macam kerengga doh..tapi ape2 pun aku lagi cute dari kau..wawawawawa~ (budak tu bace,besok dy balik,kompom aku kene smackdown XD)..Siapa dapat mmbe aku ni,kompom bahagia sampai maty! yukkk..
*deena! aku promote kau ni..
HAHA..
first jumpe deena,memang aku terkejut gyler dengan perubahan beliau,sangat drastik! beliau wearing a lipstick..SUMPAH! jelitawan sehingga aku tertawan.. *wink! wink!
aku debar gak nk jumpe deena,xtaunak cakap ape ngn dy,thanks godness dena ni ringan mulut,ikikiki :D sebek gak aku ..banyak kali aku tunduk pandang tempat lain,xpandang muke dy sebab dy comel sangat..uhuhuhu..dena sumpa aku cakap kau memang cute dan cantik!
lepas ni,kau balik sini,kau kene duduk rumah nombor 26 uh..lau x,aku tolong halau orang yang MENUMPANG dekat situ...wakakakakak! xpuas lagi nak lepak ngn kau..nak cite bebanyak kat kau...senasib lahh kite kan? anyway,perempuan tersebut memang desperate dan terdesak gyler,bajed speaking setiap mase,..ahaha!
sayang kau deena..*wink! wink!
rugi jiji tak ada,lau x mesti lagi havoc jadinyee~
mak deena memang sporting..baik gyler,mase mak deena peluk aku,aku terase nak menangis..betul lah kate orang..pelukan ibu itu mampu mengubah segalanya..mase mak dy peluk aku aku rase macam..macam..macam NAK NANGIS! weeeee..mekaseh makcik..makcik cute gyler tau..comel sangat..macam dena..heehehehe..
adek beradek dena sumenye gyler dan sewel dan sumbt otak mereka..HAHA

k fine,aku nak jawab soalan member aku ni ..wiiing~ wiing~
beliau tanye kenapa fb aku yang bernama Xiao Qi La ini namanya Xiao? haha..okay ..bukan aku nak koya Cine tapi,aku suke name Xiao tu sebab ade maksud..maksudnye kecik..budak kecik..adik..and so on ..korang kene faham,yolah aku sedar aku ni tak ceroh ane tapi,aku ade lahh reason aku sendiri nak letak nama aku cenggitu..aku tak bising nama ka taruh cute ,comel, sweet, dan tah pape tu xkn name aku nak bising..antara kita lah bro..be mature sikit..
dan satu lagi soalan..kenapa fb aku tak add dengan DIA..huhuh..ade reason..why? keranaa...keranaa..kerana..
kerana cinta ini..aku menangis~ aku sedih~ (ceh,tacink tetibe)
lol..umm..aku bkn x add dy,byk kali aku nak add tapi,selalu aku CANCEL..bile fb tanye confirm nak add..aku cancel..byk kali dah..setiap kali aku online,kompom aku wat cenggitu..sekali online aku buat 5 kali..tapi..aku fkir balik..kalau dekat fb lame aku pun ,dy online pada masa yang same,aku pun online,kompom dy hilang tetibe..dy off..aku hantar chat kat dy pun bkn dy balas,aku lah yang tunggu sampai sudah.. akulah yang offline chat aku sampai sekarang aku tak bukak sebab aku taknak dy off fb sebab nampak aku online..entahlah..aku tak faham..aku tak add dy dekat fb yang baru sebab aku tak nak terasa sedih bile nampak status dy or awek dy masuk kat homepage aku..aku sedang cube jadi tabah dengan cara aku..dan kadan-kadang orang tak faham dan anggap aku tak matang..kalau aku tak matang,aku akan serang perempuan tu..itu kalau aku tak matang..tapi,aku fikir dengan cara rasional yang aku sayangkan dy dan aku mendiamkan diri..tak apalah,aku tak mungkin akan kacau dy..just aku tengok kebahagiaan dy dari jauh..mungkin itu lagi bahagia KOT? ahaakkss..apa pun,memang aku tak akan jumpe pengganti macam kau ..bukan sebab lain tapi sebab aku memang dah sayangkan kau yang amat,kau xmungkin faham penantian selama hampir 4 tahun :') tapi,mungkin kau faham..aku nak kau sayangkan aku..tapi,itu mungkin harapan yang tinggal harapan..cuma aku berserah dan menanti..aku takut nak mulekan segalanya nak cakap semuanya sebab kau tak mungkin akan balas mesej aku tentang hal yang aku nak selesaikan..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...