Followers

Selamat tinggal tingkatan empat :'(

uhuhuhukkhuk..ni den nak nangis nie~ nangis nie~

*srottt...srottt....
(menghembus hingus dengan padu)
yeahh..semalam kelas kami baru sahaja menamatkan kelas yang terakhir untuk 2010 dan jamuan kami untuk 2010..taon depan buat agy jamuan..yeah! best doh..nak jamuan sblum pengetua bersara..huuu..T-T pengetua nak bersara da taon depan..tak rele! tak rele!
nyahh..saya taknak berpisah dengan pengetua yang terbaik dan tehebat ini..

di mana~ kan ku cari ganti
serupa dengan mu...
tak sanggup ku derita dan terkecewa
kerana muuu~

dan aku menyanyi bagaikan saloma mendapat mikrofon dan aku ketawa dan aku menangis..
Tuan Haji Khalil bin Sham is the best FATHER for us! the best father in SMK Seri Mahkota..no one can take him place in our heart..no one..
dan aku menyanyi lagi...

no one..no one..no oneeeee~ !!!!
*bagaikan alicia keys aku menghayati lagu itu...

huhuhu..

dan kepada student smk seri mahkota..especially kelas 4S1 ..aku sayang sangat kat korang..taon dpn kimi dah xde..kimi ..mengapa dikau pergi..dah nak last year ni,bebudak kelas aku banyak bikin skandal..termasuklah aku? yeah..aku..aku diskandalkan dengan syaiful izzhar..erkk??
no..tidaklah.. untuk pengetahuan..termasuk APEK! epul dah ade gurlfie..mangkuk betul..kawan jela ngn dy..aku tak ada sape2..dan kekawan sekalian..aku mintak sesangat..aku dah penat dengan skandal ni sume..i want some real relationship not just for a game..skandal aku dah tinggalkan bezman yang dahulu..hahaha..tobat dah aku ni..wawawawawaa~
oh yea lahh..sbulan agy nk happy new year..dan bufday aku is 10 days after new year..last year ,no present..before last year..also no present..last aku dapat present mase darjah 5.. tu pun mase cpl ngn zaki,lau x..xdela kot..huhuhu..bertahun suda tidak menerima sebarang hadiah..pity me T-T
ahaa..lantak..k fine..next year is killing year..and aku akan berjuang di medan perang untuk mendapatkan 10A's..yeah! GANBATTE qil!
gudbye tingkatan empat..hello tingkatan lima...tingkatan kematian..uhu..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...