Followers

Baru

yeah..aku hidup kan ini blog memberi nafas baru di mana..hanya kisah yang aku nak cerita dan yang pasti halal sahaja..okay? blog lame? say bubbye..banyak dose kat situ..silap haribulan aku masuk penjara..oh tidakla..kahwin pun belum lagi..aku masih ingin menimang cahaya mata..besarkan anak-anak aku..ahahah..meraban ketika ini..yeah..so whut..itu memang naturally aku..meraban aku adalah gaya..kih3!
anyway..aku harap di sini permulaan untuk aku ..dan aku harap aku mampu meneruskan hidup aku yang serba serbi menyedihkan ini kepada keceriaan..aku belajar dari kesilapan..humm..walaupun haty aku tak mampu nk melepaskan..aku kene kuat jugak kan?
walau apa pun..aku adalah perempuan yang tabah..bak kata bapak aku.."apa ni,fizikal kuat xkn mental jiwang" ahaaa..tidaklah..yelah ayah...
mak..huih..xtau nk ckp cmne kt mak aku..kalau dy tau yang aku tengah frust menonggeng sal lelaki ini..kompom dy sembelih aku,sbg aku berkawan dengan budak laki langsung..buat penat dy bg kprcyaan..semudah tu je musnah..aku harap,aku mampu menyimpan rhsia ini sebaik mungkin..uhuhuhu..maaf mak..maaf..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...