Followers

Degil vs Manja OR Ganas vs Ayu

HAHAHAHA..aduh..nak terburai perut aku ini..terasa macam nk tersepai-sepai segala urat dan urat termasuk urat kentut aku juga..hahahah..
sotorynyee begini~

SUASANA KAMPUNG

hingar bingar dengan sore bebudak yang memang suke momokak an tingo ni haa~ beselah..spupu tak cecukup umo ni kalo da jumpe spesis dy yg kurang asam garam kehidupan tu memang jadi spisis yg jarang ditemui di Malaysia lahh..Lelamo kalo tunggu donga depa momokak ary2,memang boleh cair taik tinge tu..xpyah membazir duet beli putik..
HARAP MAKLUM ..P U T I K ~ putik .. bukan T E T E K~ hahaha.. aku cakp mnde ni sebab ade lah beberapa mmbe aku yg macam langau ni tinge spesis zirafah tapi,lobang tinge cam otak nyamuk.. aku sebut putik dowg ckp aku ngarot cakap tetek..tampo mulut kang..

okay lah freakkss,berbalek kat cite kau..

sebab aku cakap mmg betol,kalo spupu aku dah berkumpul blake,rumah atok aku yg macam HAUNTED HOUSE tu boleh jadi RUMAH SEPITAL BAHAGIA sebab memang ..memang memang ahh! aku xtau nk ckp cmne,korang mari ah kampung aku, kau tido semalam kat situ dengan spupu aku sume, aku JAMIN korang xkn jumpe bntal pun kat rumah tu ( xkn jumpe mase tido ) lantak lahh aku punye ayat memang belit tahap belut..tapi,sebab ayat akulah kekawan aku sayang dekat aku..sebab aku belut yg baik..kan mazni? kan ain? kan ? kan? kan? hahahahaha...HAMPEH

oh yea ah..family aku buat BBQ bukan BABI QUE..korang suke menyalahnyebutertikan BBQ tu..xbaek tau,nenek kau x ajar sebut BBQ betol2 ke? nenek aku ajar..meh aku perturunkan ilmu yg nenek aku ajar..we say it like this
Bi Bi Kiu..
Once again
Bi Bi Kiu..
THANK YOU
yeaaa..korang sangat pndai..TAHNIAH!

then,skali lagi aku lari dari tajuk..pe kebendenye aku ni? aku nk cite pasal tajuk tu la..kalo asek membebel ngarut mnde len,pahceroh lahh mu freak xmsuk tajuk..memang lah..
(tapi,yg pntg,bm aku A) HAHAHAH..


bibikiu itu dijalankan sempena annivesary atok aku yg ke?? puluh-puluhan lebih laa..aku pun lupe nk tye..SWEET betol atok aku..sampi skunk maseh becinte..MALU-MALU kuceng mase nk bg hadiah kat depa tau..hahaha..tapi,grandpa's aku memang sweet punye tapir..kau xkn jumpe pasanga se'seweeeet' itu..peeewiitt.. di dunia yg fana ini..ohohohoh~
*ni yang aku terberangan nk kawen cecepat ni..gatal sungguh anda freak

yea,,lari tajuk sekali lagi..okay,sebelum aku tambhkan lalutan yg ke seterusnya,di sini aku ingin menympaikan cerita yang bertajuk seperti di atas (malas nk taip)
aku tepon kawan aku yang bernama najihah..
nama penuh seperti dalam i/c : SITI NUR NAJIHAH bt MOHD BADRI

setelah kami berbual dan berborak mcm xde keje lain,dy tibe2 berkate
"qila,betol la budak2 ni ckp,ko mmg maken lame maken ganas..asal suare ko ganas sgt ha?"

apakah??
ganas kah aku ?
tidakkah kalian tahu bahawa aku ini ayu orangnya? hahahahah
aku? ayu?
aaaaaaa.aaaaa...yu sleeping..ayu sleeping..brother blair..brother blair~
laalalalalal~
aku? aku pun xtau nk ckp cmne,aku ganas ke ayu? korang rase? aku tak rase sebab aku xde deria rase,dah buang mase pembedahan jantina haritu..=='
HAHAHAHA
MAK BAPAK sedare aku cakap,aku ni gans..tapi..JOHNNY dengan CECI cakap,aku ni lembut orangnya..wahahahhah..yg manakah kebenaran? tolonglah jangan tanya aku,aku sndri xtau nk jwb ape..aku ade mase2 lembut kalau ngn budak~ BABY especially dan orang yang aku sayang..ADELAH MASENYE..tapi,mase2 len aku adalah TERRORIST....
TRRR...TRRRR (konon2 menembak) :D
so,korang nk kate ape? bagaimanakah aku?

DEGIL??
yeah!! memang aku degil,aku keras kepala dan tak suka dibentuk..tapi,kalu kau cakap lembut2 dan bukan ugut ngn aku dan kmudian tgglkan aku..aku adalah DEGIL! pe kah aku cakapkan?
aku ngku memang aku degil,mak aku cakap,bapak aku cakap,kawna aku cakap,atok aku ckp,MAK BAPAK sedare aku cakap..heee..memang aku degil..korang tau kenapa ade degil dalam diri aku dan korang dan korang ..dan KAU jugak!
sebab..
korang ade satu perasaan dengki dalam begedil (sejenis mkanan yg dimakan dgn mee sup) *tetibe lapar perut aku
jadi singkatannya adalah degil..
-rekaan semata-mata,tolong jgn percaya

MANJA?
aku memang manje,tp mak aku tak pernah manjekan aku..setiap kali aku agak gatal nk manje2 ngn mak aku..mak aku bgai mendapat satu kuasa mendetect kehadiran aku dan kemiangan aku..BELIAU pure2 tido dan penat..kekadang beliau tunjal kepala aku yg xbrape nk jndul ni kerana ckp aku org tua tak sedar diri! HAHAHa..
mak,anda sangat kejam..xnk kawan..pasni,mak tunjal pale nurul nurul galok2 manje ngn mak..haaaa~ try laa..try laa~ uuuu..HAHAHA..tanye mak aku ..memang aku manje..org tua xsedor diri gitu nyee..hahahah

so..korang rase? xpyahla rase,lantak lahh korang nk nilai aku macam mane..aku tetap macm tu..gnas ke lembut aku niekorang kene accept aku seadanya,sebab aku accept korang sbgi kawan aku seadanya..and that is the end..
weh kau aku nk cakap jugak kAu GEMOK!!! kau GEMOK buntal bengong !!
aku tak pedulik pun..HAHAHA! sebab biar ape pun kau buat aku tak nampak..sebab aku dah butekan mate aku untuk tengok mnde2 yg aku tak nak tengok..so aku anggap itu tak wujud dan sume tak wujud..silakan lahh..aku tak kesah..lagi kau sakitkan aku,lagi lah aku sayang kat kau..
okay.tu je..BYE.

FULLSTOP

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...