Followers

White Bracelet

kenapa nama blog aku tukar? heee..

the reason is..sebentar tady,aku terpandang kan satu kotak kecik saiz fon N82 aku...aku berdebar nk bukak kotak tu,sebab aku terasa macam aku ada simpan sesuatu yang pntg dalam tu,sebelum ianya jadi perhiasan bawah katil aku.. aku dah kire-kire nk bakar..tapi,time aku bukak kotak tady,suddenly aku terpandang sesuatu dan sesungguhnya ia membuatkan aku tersenyum sorang :D
satu utas gelang diperbuat dari getah berwarna putih..
aku teringat,gelang tu dy pernah pakaikan ke tangan aku dulu sebelum dy pergi esoknya :')
tak tahan aku tengok gelang tu..
dy ckp jgn bukak..aku tak bukak pun..setiap masa aku pakai..walaupun aku takot nk basahkan kalau aku mandy,takot kembang..aku pkai..tapi,aku jaga sebaik yang aku mampu..:D ..
see..aku masih berpegang dan memegang gelang itu kat tangan aku sekarang.. dan ketika aku menaip untuk post ini,aku senyum melihat gelang itu..
tapi,saat segalanya berubah,bila panggilan yg dia berikan pada aku bertukar kepada nama..HAHA..aku pun jadi keliru masa tu..tak faham samada aku sedang bermimpi atau berada di dunia fantasi..sedih aku rasakan..rasa macam baru semalam aku baru pegang tangan yang 'meletakkan' gelang itu pada aku.. dan rasanya baru semalam aku tanggalkan gelang itu dari tangan aku..sebulan dy senyap,selepas itu,aku rasa macam tak bermakna lagi..dy mungkin berubah hati..aku tanggalkan gelang tu dan aku simpan sebaik mungkin..
YA ALLAH,sedihnya aku rasa..bless me GOD.. T-T
ianya tak berharga pd pndgn mata orang,tapi pada aku,ianya satu nilai yang menjadi lambang,dy pernah jadi milik aku..suatu ketika dahulu..
airmata aku menitis..sedih betul aku..dan gelang getah merah,gelang pertama yg dia berikan
'CONVERSE'
tulisan yang pudar dari gelang itu..
aku simpan di dalam kotak yang sama,aku pandang kedua gelang itu dngan pandangan kosong..tak ada mkna lagi..aku yang sengsara dengan semua ni..tkkan aku nk pakai depan dy,hanya memalukan aku lagi..cukuplah seketika itu..dan ketika ini..
aku tukar nama blog ni,sempena pemberian terakhir dia pada aku..
terima kasih.. :)
tolong hargai keychain dan strap fon yg aku bagi dekat kau..sebaik mungkin..sebab aku anggap hati aku dah diberikan sepnuhnya pada kau..dari first kite rpat,aku bagi kau jack dengan lampu yg kelip.. :D.. aku xtau nk bg ape sebab aku xtau apa yang kau suka..jadi aku bagi..dan kini aku bagi strap dan keychain jenis patung yg same..cume perbezaan design ..
JACK SKELLINGTON
CONVERSE
kisah cinta ada jenama kan? HEHE.. cinta ke? tkpelah..aku sayangkan kau..faham? aku tau kau tau..dan aku sentiasa sayangkan kau..aku tak peduli apa yang mereka cakapkan sebab selain kau dan aku,dan ALLAH tiada siapa yang tahu..semoga tuhan merahmati kehidupan mu dan membuatkan kau ketawa setiap hari..
dan aku anggap,selagi kau jaga ia sebaik mungkin,selagi itu,hati aku terpelihara dan andainya hilang..musnahlah aku dari hidup kau..
sayang.
QILA

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...