Followers

AKU MARAH NI -______-

bang sana ngang sini.. aku sakit hati betul! marah ni marah!
sana sini orang duk cita pasal kes simbah asid. huh! marah betul aku ni

kau kenal muka ini? jika kenal,sila hubungi 999 . mudah cepat pantas laju dan bebas
dulu orang kecoh kes rogol. siapa selalu buat onar rogol-rogol ni? lelaki~ bukan aku nak kutuk lelaki.. kalau lelaki kutuk perempuan ,perempuan kutuk lelaki. sampai bila pun tak habis. wahai kaum adam dan hawa sekalian,berhenti kutuk sesama sendiri kerana korang ni saling memerlukan,sedangkan adam memerlukan hawa dan hawa memerlukan adam. esok dan lusa kahwin jugak. drop it enough .


wanita kata ;
  • lelaki memang tak guna pantang tengok perempuan,kilang hormon diorang tu pun mula lah aktif
  • kau jangan percaya sangat lelaki sekarang ni,diorang tu lidah bercabang sepuluh
  • lelaki memang pentingkan diri,ingat diorang tu bagus sangat ke?
  • lelaki memang tak bertanggungjawab,segala benda nak letak atas bahu perempuan, baik diorang jadi perempuan . (eeeuuwww! tak berdikari)
dan bermacam-macam lagi lelaki ni ...
buat penat je,anuar zain nyanyi lagu
lelaki ini yang selalu mencintaimu~
selalu~
tanpa ragu~

pada siapa dia nak tuju lagu ni? takkan pada laki kot,dia pun laki,ingat dia gay apa? tuju kat kaum hawa laa... tpai,kalau kaum hawa duk kutuk-kutuk depa lagu ni.. aku rasa elok anuar zain tukar liriknya

lelaki ini yang selalu membencimu~
selalu~
ingin terajangmu~

baru nampak kelakian pada kaum wanita barangkali?


lelaki kata ;
  • dah cik akak,yang kau pakai seksi-seksi seksa mata abang tengok buat apa,dah tambah dosa kami satu hal
  • eh,macam mana lidah ada sepuluh cabang? 
  • kalau lelaki tak bagus,kenapa perempuan bergantung harap pada lelaki? oopss..bukan pentingkan diri,tapi jaga hati kami sendiri kak oi
  • mana tahu lelaki tak bertanggungjawab,kalau lelaki tak bertanggungjawab,tak ke wanita-wanita ni lahir ke dunia? bertanggungjawab lah tu meng'ada'kan wanita ni.
dan bermacam-macam lagi katanya


kesimpulannya kalau nak dimudahkan,nak selamat dunia akhirat

perempuan : esok keluar rumah,kau pakai purdah,pakai jubah tutup semua
lelaki : kau butakan mata,senang tak ada dosa kau tengok

nak lagi senang. dua-dua jantina butakan mata,pekakkan telinga,bisukan mulut. sonang.. apa pun tak boleh - bak kata jambu

berbalik pada kes simbah asid ni,kes ni sekarang popular dekat KL and SHAH ALAM
seperti yang kita tahu dah ramai yang kena. and effectnya pada orang-orang kampung aku dekat KUANTAN ni. especially,anak-anak gadis yang bergetah dan manis,
"eeee..takutnya nak keluar rumah,nanti ada orang simbah asid!" 

· Dislike
 *tekan-tekan nak like atau dislike.facebook dah maju tahu

ahaha..mereka tak akan bagitahu aku tapi mereka bagitahu facebook.. huih,kuat penangan si penyimbah asid ni ekk.. sampai orang dekat kuantan ni yang takut ,jauh beno dari shah alam dan kl tu dengan kuantan ni.. kot ya pun kuat benarlah kudrat si penyimbah asid ni nak tunggang motor dia sampai ke sini,melainkan keobsesan beliau pada asid dan penyimbahan asid ke manusia ni adalah tersangat obsesnya ,itu lain lah..
kalau benar si penyimbah asid ni obses dengan asid,semua orang dekat KL dan SHAH ALAM tu tak menghuni di rumah ,tapi di hospital. 
tapi untuk penyimbah asid yang macam ni kita kategorikan dia sebagai pesakit mental yang kritikal,kerana dia tidak dapat menggunakan kelebihan dia menyimbah asid kepada manusia dengan tepat tu dengan memanah jarak dekat ke (ada ke?) ,game dart ke,apa ke yang bab-bab balingan ni..
dah nama pesakit mental,memang dah mental pun,nak kata apa? pergi bunuh dia? tambah dosa sendiri.. tapi ,aku tetap nak marah melampiaskan nafsu kemarahan terhadap si penyimbah asid

wahai penyimbah asid


  1. aku tahu muka kau macam tapir lepas beranak,jangan nak jeles sangat dengan kulit dan wajah orang lain yang tak semenggerutu engkau.. jijik!
  2. aku tahu kau tak sehensem dan secantik brad pitt dan angelina jolie dan aku! nurul aqilah,kenapa kau kena simbah asid dekat mereka yang kacak jelita? .. aku tahu kau hodoh
  3. kenapa kegilaan kau terhadap asid? kenapa tak pada nyahh-nyahh belakang celcom kuantan? ..jangan simbah asid dekat nyahh aku!
  4. aku tak faham kenapa kau sakit hati sangat dengan orang yang tak ada kena mengena yang kau tak kenal dan tak ada pertalian sperma dan ovum pun dengan kau sampai kau kena simbah asid dekat diorang... kau ada masalah putus cinta ke? atau cinta ditolak oleh orang-orang cute? lelaki ke perempuan? kalau laki kau ni gay ke? kenapa? kenapa?
  5. kau excited tengok asid ke? masa sekolah menengah dulu,kau tak sempat belajar pasal asid ke dalam subjek kimia,tu yang kau test-test simbah asid dekat orang tu kan?.. entah kau ni belajar kat sekolah ke belajar kat tandas
  6. aku tetanya kenapa kau tak simbah asid tu dekat muka kau? .. baru betul eksperimen
  7. aku faham kalau kau teruja nak buat orang lain mukanya,badannya sehuduh dan sejijik kau,tapi tolonglah ingat dosa kau tu...kalau kau ni orang Islam,eh tapi agama lain pun ada dosa pahala lahh!
  8. tidak kau tahu betapa susahnya orang yang terkena asid tu?hidupnya,masa depannya gelap gelita,aku cabar kau simbah asid dekat family kau sendiri,sanggup tak? ..baru tau rasa kan
  9. aku benci tengok kau famous tak tentu pasal sebab kau simbah asid.sedangkan artis bersusah payah nak up masuk program itu ini nak famous,kau boleh famous dengan hanya simbah asid? ...aku nak simbah kopi pulak lepas ni,kot-kot famous jugak nanti masuk tv (ahakss)
  10. tahu tak aku dah bosan nak cerita pasal kau dekat blog aku ni? rasa berasid je hati aku,ingat kau handsome ke?penting sangat ke????..nyampah nyahh



aku tak tahu nak cakap apa dah,yang aku tahu dan kau tahu dan semua orang tahu betapa kau dimenyampahi oleh aku dan seluruh masyarakat,udohle nyusohakan hidup orang,macam orang lain dan pemberita-pemberita tak ada kerja nak buat selain menulis dan mengutuk perihal kau hari-hari dekat mulut dekat suratkhabar.. 
aku pun nak jugak orang cerita pasal aku dekat mana-mana,cerita yang hot-hot la.. macam album percubaan pertama aku .. AHAKSSS.. rasa macam aucchh..tersentuh mak ni.. 
tak sangka orang akan like album tu.. hahaha..thanks-thanks.. aku tak hot tapi disebabkan orang lain like dengan banyak dan bangganya aku rasa hot. 
mesti korang rasa aku poyo-poyo dengan sejumlah like yang hanya berapa puluh tu je..eh suka hati aku lahh... sekurang-kurangnya orang suka bukan benci,aku tak paksa mereka like pun.. terima kasih,aku sayang korang.. HAR HAR.
sebelum aku melalut..kbai~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...