Followers

hari seterusnya....

Assalamualaikum :'(

ini adalah hari yang seterusnya tidak lagi gembira.. masih lagi terasa sedihnya.. masih tak boleh terima hakikat aku tak boleh ikut pergi kelantan...bukan tak boleh,tpai tak dapat kerana sekarang berada di kampung yang penuh dengan kebosanan... tengok astro,cerita yang sama berulang-ulang rasa macam segala perbuatan aku dekat kampung ni di rewind and fast forward kan~ u know? this is really kind of A HEAVY and LOT OF DISSAPOINTED time for me this year..
well jiji,i didn't meant to make you feel guilty,just,sometimes i can't accept it..
why and why..
urgghhh!
dalam banyak-banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku,ini yang paling mengecewakan kot? kalau nak dibandingkan dengan kena tinggal dengan pakwe ke ,ptus cinta ke apa,ini yang paling kecewa dan terasa amat sakitnya...kau tahu apa tu pasir berdengung? yeahh..itulah perasaan aku ketika ini,dan mungkin bergelodak-gelodak jiwaku saat ini.. 
aku selalu terbayang,jiji tengah happy kat kelantan sekarang...
hmmm

wait! wait!
kenapa aku kena jadi macam ni?
jiji tak sengaja pun,and semua ni takdir ALLAH,kita memang boleh rancang macam-macam,tapi ALLAH dah tetapkan begini perjalanannya. jadi aku harus redha..
tiba-tiba rasa macam sakit perut.. HAR HAR..
nak terberak barangkali..pedulik laa..

hari seterusnya berjalan dan aku terus sendirian~ T-T ...
JIJIE.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
huuummm,aku masih sedih ni.. tapi,nak buat macam mana kan.. kau pun tak boleh buat apa,takkan nak suruh mak kau amik aku dekat johor ni,macam tak ada kerja lain pulak nak buat..
eishh..tension aku duduk dekat rumah lepas ni,a
^kena bebel (memang confirm)
^jadi batu (takda apa pun boleh buat dekat rumah,no class,no trip NOTHING!)
^jadi babu kakak aku (queen controllers)

blablablablabla...
kbai

*nangis banyak2*

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...