Followers

SPM ITU MENCABAR

 Assalamualaikum

sebelum SPM kita akan bertemu dengan PERCUBAAN SPM

mintak nyawa ..mintak nyawa.. HAHA

sempena peperiksaan setengah tahun seluruh pahang ni,aku nak menceritakan kisah aku jawab kertas bahasa inggeris. mungkin dah lama lepas,tapi aku nak cerita jugak..

kerana subjek kekasih ini aku jadi terkesime dan tertumbang kerana balik je rumah aku menangis T_T
pertama kali dalam sejarah aku jawab kertas BI aku tak habis jawab,,

dahlah section A

,first section yang dah confirm-confirm teacher gorgeus akuh akan baca

meme terbaik dari ladang kerbauk wokk



kau tahu tak bagaimana perasaannya subjek yang kita target dan cintai sepenuh hati ,dirobekkan oleh diri kita sendiri.. well,umpamakan korang bercouple la.. kau keluar dating dengan seploh pakwe lah katakan,punya syok-syok dating pergi sana sini (layan sepluh pakwe lah katakan) tetibe semua pakwe kau berkawan satu kolej rupanya.. pakwe-pakwe kau tu pun semuanya sakit hati dengan perangai kau yang akhirnya dah pecah tembelang..memang tak ada kene mengene pun cerita ni dengan kertas periksa aku tapi aku tahulah yang aku pastilah kes ni ada kene mengene dengan perasaan kecewa dan sakit hati.. kan .. kan.. hohoho..

memang aku kecewa lah

itulah.. tak ke bengongnya aku ni ,pergi tidur masa jawab periksa sapa suh.. ceq tak suh ,ceq suh hang dok perabih jawab dulu pahtu hang nk buek peta ke ape,takdoknya orang nk hingak kat ang lagu tu..*start dah loghat kedahnya

memang padan dengan muka aku,kalau aku tak dapat A BI aku..memang balik rumah aku tampar muka aku sendiri depan cermin sebanyak 44 kali.. dan kemudian ..seperti kata PUAN SITI NURLIDA di dalam FB.. rebus kertas aku tu buat minum.. tak pepasal je beliau mengaitkan banyak main volleyball.. T-T .. aku dah lama tak main menatang ball tuhh.. study je tau.. okay,aku tipu tak study mana pun,study gitu-gitu jelah kan.. sebab aku ni masih lagi malas.. dan kemalasan yang pasti aku memang malas nak study ..kdahcukup.

aku pun tak tahu nak kata apa..

dan untuk karangan BI tu , dalam section B aku jawab soalan nombor 2 kalau aku tak silap

soalan berbunyi

If i had a time machine

KAH3!!! cakap pasal tajuk ni,memang merapu-rapu aku jawab.. aku rasa teacher yang tanda kertas aku pun mungkin rasa nak lempang-lempang muka aku kalau aku ada dekat depan dia masa tu.. memang confirm.. HAHA... nama dia ada dalam karangan tu,memanglah hot...tapi,aku tak tahulah dia tu suka atau perasaannya apa masa baca karangan aku..tp,yang aku tahu aku ingat balik setiap perkataan yang aku tulis dekat atas kertas jawapan tu,aku rasa nak terjun bangunan je..

pecah segala kemaluan dan kerahsiaan penjagaan aku selama ni.. confirm

nanti,dah dapat kertas tu,aku nak letak dalam blog.. bagi korang baca.. HAHA.. bangang bin bengong aku ni.. aku takkan letak dalam fb,orang dalam blog.. tunggulah karangan BI aku tu.. HAHA..

sedih nyahh.. teacher kata,aku mesti dapat a- sebab dia dah tanda kertas aku tu.. haih..

aku nak a+ bukan - ...

main-main banyak aku ni..bila nak serius pun tak tahu..

tengok dekat countdown tu aku rasa macam makin kurang je nombor dekat situ.. bukan sepatut makin bertambah ke? HAHA..

Insya-ALLAH bulan 9 atau 10 ada trial.. YA ALLAH..

kau bantulah aku.. semakin dekat nak periksa,makin malas aku ni..

tak serius dan tak takut.. aku rasa masa aku nak PMR dulu lagi takut daripada SPM ni.. entah-entah result aku nanti 10 straight tak? hehe.. amin~ doakan~ doakan

sapo tak doa den dapek 10 a tegak ke jalan yang lurus aku tampar muka kau setampar-tamparnya.. HAR HAR ..

seriously,SPM ni buat semua cikgu aku jadi tua dari yang muda.. yang rajin makeup kurang makeup yang selalu senyum kedekut nak senyum .. seriau je aku datang sekolah.. asal sampai depan pintu pagar sekolah tetibe aku rasa macam awan mendung ikut aku.. (macam katun)

takut tak sudah.. kerja kursus ICT aku tak siap lagi! mana buku programming aku !!!!!!!! aku dah semangat ni.. jangan lunturkan semangat aku.. What the hellssssssosss sesape yang merembat buku itu.. kau jangan lulus pekse BM..aku sumpah ,tak guna betul..

aku dah bengang ni..

sabau jela nyahh..

kemon qila.. kemon.. kita harus kuat..

ahcai harus kuat.. yeah! yeah!

walaupun begitu.. kadangkala bila tengok semua buku rujukan ini semua.. rasa macam terhempap dengan batu berkilogram kan 900 .. urhhh..

macam nak pergi terjun longkang pun ada jugak.. 
elehh..kalau ada sesetengah orang baca blog aku ni memang akan kata
"ishh..poyonya budak ni ,semua orang SPM jugak,tak kecoh macam kau"
maka,sekiranya aku jumpa orang macam ini ,aku tak akan cakap apa-apa dekat kau. just kutuk kau dalam hati sambil memberikan senyuman paling manis bak miss unibes in the world
"kau susah apa aku nak tulis apa,ada aku mintak apa-apa suh kau bagi aku idea untuk tulis apa-apa? mental punya orang" 
kbai.

pasal nak SPM ni,tiba-tiba tu kan aku macam macam tak nampak telefon bimbit di laluan ku menuju ke jalan yang benar.. kenapa ehh? 
kak long! kau bangga tak ada adik macam aku? HAHA
seronok betul,tapi tapi kadang-kadang tu kalau lepak-lepak dengan una tu,aku tengok dia rajin betul menaip sana sini..beriya.. aku pegang fon ,tak ada buat apa pun.. tengok jela wallpaper gambar aku yang macam wanita melayu terakhir tu.. HAR HAR .. jangan jeles la.. orang ada pakwe,kita ni tak ada.. HARHAR.. *ayat mintak penampar siyot...

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...