Followers

SINDROM KBAI

kbai. lama aku tak bukak blog.. padahal baru 2 hari.. oo.. aku baru balik dari perkhemahan kadet udara yang berlangsung selama 2 hari,tetapi padat dengan aktiviti bunuh diri..kbai

kami main hutan,main sungai,main malam,main pacat,main itu ini dan kami main-main.. kami tak main seks di situ.. sorry to say dah menghampakan korang. HAHA. anyway,aku kene manja-manjadengan staf2 tu. HAHA.. kau ade? kau ade? takde kan.. Kbai.. kaki aku luka sana sini,seronok gila~ tapi,kene jugak rentas hutan belantara, tak pasal-pasal main pegang sana sini.. uhh.. takutnya aku rasa~ bukan takut apa,takut sebab dah pegang banyak sangat tangan lelaki. nak2 masa nightwalk tu.. kau jangan cakapla ,entah staf mana duk peluk aku macam aku bini dia. aku taula staf tu semuanya single mingle tringle.. bujang terlajak sploh doploh kilometer.. agok2la duk peluk2 anak dara orang.. amboi~ aku nak gigit2 je tangan tesebut
dahlah,mendera mentaliti dan seksualiti kami sebagai perempuan..dengan diberi masa 15 minit untuk bersiap,mandi segala macam apekdehal.. kau gila? aku tak sempat pakai bra..seksa nak mampus.. terkibai sana sini tudung aku,ahh lantak~ peduli apa,mereka juga tak peduli ..nampak sangat dah diorang tu gatal~ kan~ kan~
tapi,yg aaku tak paham,si nat tu..dalam pada tak sempat tu,dia sempat je makeup..aneh perempuan tu aneh~ itu adalah contoh manusia abad ke 21 kelak~ (dia pun tak mandi) kbai.
kau jangan kata bra,spenda tak sempat kering tu pun aku tibai,perdulik haperr..basah suar tu basahle~ janji aku tetap seksi.. :D dahlah,bawak spenda cukup makan..mencik tauu!
kfine,jijie kau memang terbaik! berani kerana benar,takot kerana salah,thanks kerana menegakkan keadilan!
"KORANG LELAKI,BERAPA SANGATLAH BAJUI KORANG PAKAI,KITORANG NI NAK PAKAI BRA LAGI,SPENDA LAGI..APA SUMA..INGAT SEMPAT KE"
k fine,aku nak tambah sikitla..sikit je.
ala,lelaki ni,kalo sarung spenda je depan orang,orang tak kata apa..mereka kata "WAUUU.very the seksi" tapi cube bayang perempuan? dok jalan sana sini ngn spenda~ tak ke gila? tak masuk sepital jiwa,masuk sepital neraka.. kau nak mampus? --' ..kbai

kbai.. nak balik tu..nak nangis lah jugak kan.. kbai. *aku tipu*

tapi,apakehel kadet udara nangis? ceihh.. gilo la tu.. tak nampak lah gagahnye.. so the end

kbai

bukan itu isi kelapa yang aku nak critain sebennarnya.. aku nak citer..citela ~

harini pergi sekolah

kfine..kaki aku sangat sakit,dan berdenyut dan bernanah.. lutut aku dah makin teruk..aku rasa nak hempuk,nak kerat kaki aku ni,nak jalan terjengket-jengket.. mereka semua menganjing-nganjig. tak guna~ tak guna mereka ~ --'

kisah bermula apabila~

kami dalam perjalanan pulang ke kelas,kdahbai..

tetibe,aku tak sedap badan~ wuu.sapo dok masak dalam ni kan~ kan~

time math,aku memang jammed gila.. kepala pening,rasa macam baru lepas jatuh bangunan 5 tingkat~ tetapi,aku bertahan dan terus bertahan.. tahan lagi dan tahan~

akhirnya,aku kalah dan t-u-m-b-a-n-g .. sorry una,aku betul-betul dah tak larat,jatuh atas una dan beliau melatah

"OHMAKKAU" kemudian baru dia angkat aku.. selebihnya,aku tak ingat apa yang berlaku.. so ..lupakan.. aku sangat penat harini,betul-betul pening.. esok tak sekolah,tak larat dah..kaki aku dah bernanah teruk -oo- ..ini semua staf fazli panjang punya pasal~ dia balut.dia balut luka aku ni~ macam balut nasi lemak~ kbai,, kthanks,kbest.. mekasih bebanyak~ aku rasa nak nangis,dia bagi aku panadol,sebagai penahan sakit..yes,kbest.. aku stim tak sedar diri telan ubat tu.. panadol kurun keberape dia bagi pun aku tak tahu..
kbagus.. aku punya penyakit pengsan dan pengsan datang lagi..memang best kan..kan~ aku benci sakit kepala~ bongok betul~
nak periksa ni.. ada dua hari lagi..aku nak study tak dan~ time aku sakit kepala,time tu aku nak study.. *ehemm..nampak dah ni..kbai*

baik,jadi aku rasa gundah gelana ketika ini.. benci aku baca status-status yang menggunakan capital C
caye cayang cangt tat awak..cyg cgt..pleeezzz...

cube cawok cume paham caye ni ase nok celup-celup mate caye ni dlaam mangkuk camban membacenyee~ tapi,takpela..\diriku bukan sesiapa untuk menghalang~ lantak kau lahh

weh nyahh!! aku rindu giler dekat kau siyot! aku nak peluk cium,kau jauh,aku nak sepak,kau jauh..kakiku tak sepanjang kaki engkau~ so please.. tolongla.. aku nak buang kau,tp aku tak mampu la nyahh oi...
sayang kau sangat-sangat .. 
aku na dengar suara perempuan kau..nak dengar kau buat suara comel,nak dengar kau manja-manja dengan aku.. handphone! please come back to me.. i need you! ineedyou! nyahh i love you..tolong faham saya sangat rindu-rindu awak..tolong jangan curang :'( .. saya kecewa nanti..please..
saya sangat rindu ni...
tite indu tangat tat awak..
huuuu T-T




to nyahh.
love you dude.. yeah dude.. lantak kau

P/s : dengan harapan,tolonglahbaca blog aku ni mangkuk!


anyway,bila aku taruh gambar aku yang cute ni..aku terbukak blog kakak aku si lola gila~
*scroll ke dasar blog sehingga anda jumpa nama blog HIJABILOLA
   
aku bagi banyak gmbar yang cute2 ..ka taruh kat blog gambar huduh tuu~ ciss.. tak guna~ tak guna~ nanti kau ..nanti~ time kaseh bebanyak~ huduh betul muka aku.. hisshh..geram nyahh ni! nanti,kau balik cuti ni..aku ganyang kau..~

kfine..aku dah mula nak tutup fb nie.. tapi,tak tahu bila..nanti,macam mana aku nk skodeng kegatalan si wawn tu.. ha? ha?  kfine..kbai
entry aku agak panjang kali ni..lepas gian nak mampus.. whatever..kbai.


0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...