Followers

APA NAK KATA

Assalamualaikum :(

harini post tak mahu happy dah .. sangat sedih,tu jela.. tak dapat ikut jijie pergi mssm kat kelantan!! T-T .. memang sedih siyot.. tak tahu nak kata apa,sedih jela.. punyalah aku teringin,tp tak dapat jugak,nak buat macam mana kan. tak ada jodoh dan rezeki aku nak tengok game tuu...
sabar jela.. 
ceritanya macam ni lahh kan.. memula tu jijie kata dia tak jadi ekot mama dia pergi kelantan sebab yerla,budak nak SPM lahh katakan.. nak dijadikan cerita,setelah terjadinya cerita tetibe dia dapat ikut.. dan apa yang paling aku tak boleh nak blah dari depan skrin ni aku dah sampai kampung baru dia call!!!!! kenapa tak masa dia pujuk mak dia tu? kenapa? kenapa????? setelah dia berjaya kenapa tidak ketika itu?? ohh mann... ini benar-benar menguji kesabaran bontot aku lahh weyy.. aku tak boleh nak blah lagi ni...
then,aku tak boleh nak tahannya aku pergilah mintak telfon bapak aku lahh kan..
yela,aku ni pakai prepaid bapak aku pakai line,bestlah sikit aku nak bergayut-gayut dengan line bapak aku tu dengan suka hatinya dan gembiranya kann.. jimat prepaid aku,tak gitu?? miahahaha
aku call

" JIJIE!!!! nape kau tak bagitahu aku awal-awal??"
"ehh,aku dah bagitahu kau apa,aku try call kau maghrib tadi,aku hantar dekat wall kau lagi"
"maghrib apa pukul 8.45 kau call,aku cepuk kang,aku dah sampai kampung dah ni ! awal-awal tak nak cakap" *nangis*
"aku dah bagitahu da..macam ni.. blablablablablaaa~"

kesudahannya memang masa tu tak dapat diundur dah.. apa aku nak kata kan..berserah pada yang Esa..
bak kata JAMBU
APA PUN TAK BOLEH

memang tak boleh dah... 
aku kecewa benar.. sangat kecewa.
baru aku berangan nak jumpa pin dekat sana kan.. uhuhukk
jumpa dyaa..kuang wei.. and blablabla.. the most important thing is aku nak jugak merasa camne suasana game MSSM tu... 
tidak ! tidak! tidak !
kini semua hanya tinggal impian~

dan

sejarah hidup


tunggulah SUKMA dekat PAHANG nanti..............................................
sekali lagi aku jadi si pengutip bola... dan babu dalam acara kat sana... (berbayarlah)

buhbye... kalau boleh biarlah farid tu main nanti masa kat sana.. kan~

cuti ni.. aku jadilah si batu dalam rumahhh~


sekian..kekecewaan aku berakhir di sini~
sampai kesekian untuk kesekiannya kesekian kali~

kian jauh,kian hilang
kasih antara kita
*lagu mawi*

muahahahah!!

kecewa bongok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...