Followers

saya tak peduli

maaflah,saya tak peduli. anda terasa hati? anda tersakit hati? peduli apa.. life is KARMA.. jangan fikirkan orang yang sakitkan hati kita,tapi fikirkan siapa yang kita sakiti. saya tak peduli siapa saya sakiti kerana kehendak tuhan nak saya sakiti orang itu kerana dia jua menyakiti orang lain. 
biarpun saya hilang berjuta kawan,saya tak peduli. saya tak mahu peduli kerana saya memang tak peduli. benar kata bobyy,tiada kawan di dunia mampu jadi sahabat.
jadi,saya berhenti kata itu sahabat kerana mereka tidak peduli pun. jadi mengapa saya harus peduli? kisah itu tidak akan tamat di sini. tak guna menangis peluk2 macam nak mati tapi tetap macam ni. biarpun saya sakit hati,saya dah malas nak peduli. saya penat lah macam ni. 
what goes around comes around
jadi saya akan pegang kata-kata ni.
jadi manusia ni memang banyak tak puas hatinya,aku pun camtu jugak. tak pernah lari dari buat silap. jadi jangan rasa diri bagus sangat nak cakap pasal orang,kau kate dia,dia kata kau.. sama.. 2X5 = 5X2
jadi.. saya mahu diamkan mulut,diamkan semua.. lebih-lebih taknak cakap. gurau pun,pilih orang. tengoklah kalau rasa nak gurau.. sebab bukan sekali,bukan dua kali. tapi dah banyak kali terjadi and aku betul2 dah fed to the UP. 
sekarang aku D to the I to the A to the M = DIAM
saya dah taknak banyak bunyi,nanti orang kata saya batu api. orang sindir saya itu ini, apa saya boleh buat?? senyum jela.. senyum itu kan sedekah? :)
saya nak membebel dalam blog aje.. biarlah saya nak merapu-rapu dekat sini,tak ada siapa peduli. blog saya sendiri bikin,bukan awak. apa  saya merapu pun adalah apa yang saya lalui,kalau ada yang nak terasa tu saya pun tak tahulah,rasanya aku dah habis-habis kutuk diri sendiri dalam ni. kutuk orang 20 persen,terus kene perli. ceihh.. kau bagus sangat ke? terase? ha..sorry~ tak berniat pun.. potong jari aku ni,beliau main taip je.
kalau kita berkawan,orang masih ragui ikhlas itu,buat apa kita nanti? blah jela. nanti,ada lagi yang jadi batu api,sebuk nak masuk campur.. tak tahu apa-apa..dengar satu story,buat andaian sendiri,hentam orang dekat fb..seronok ke? memanglah dah besar,tak bermakne nak kene jadi budak kecik. tak pahham.......
dahhlah,nanti,lagi banyak aku membebel kat sini,laagi lah orang terase hati,sok kutuk aku belakang2..tak suka jugak orang cakap belakang2 ni.. buat aku rasa nak pergi terjun KLCC pastu kembali senyum dekat semua orang..
sudahlah,diam lagi bagus,cakap banyak bukan ada yang nak dengar,baik aku bukak buku tulis dalam diari.. :P.. takde sape pun bace.. aku bace aku gelak sorang.. nikmat sungguh...

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...