Followers

tension tension tension setension tension tensionnya~

yes..yes..yes.. agak panjang tajuk post ini.. dan sudah sepastinya isi dan kukunya sepanjang bangunan KLCC.. apa pun aku kadang-kadang terpanas hati,tak berniat nak mengungkit tapi apakan daya aku insan biasa tak punya apa-apa..huhu.. eden torai... apa itu torai? ada sesiapa tak yang boleh fahamkan aku apa itu torai? --' ,sungguh kekonfiusan berlaku di sini..aku dok cakap menatang tu tapi tak tahu apa maksudnya.

HARI INI aku langsung tak tidur.. memang menyeronokkan,esok jadi panda dan hari ini sekolah ganti aku tak pergi sekolah.. HAHA.. sedap borak dengan kakak aku tengok episod SPONTAN.. kakak aku dah balik cuti,so,aku akan meraba dan meraba dia sepanjang hari.. HAR HAR.. kbai

tolong turunkan aku ke perenggan baru


WANTED : AHCAI CHOI
REWARD : RM 00.50
DO RETURN HER TO SOMEWHERE IN THE ZOO OR CALL 999 FOR CARELINE

argghh.. tension aku ,mana pendrive aku hilang jah! kerja-kerja aku untuk majalah fokus tak print-print lagi kau hilang kenapa!!!! tension segala tension.. nak je aku campak-campak komputer ni pergi jauh-jauh tak payah aku hadap lagi ulang kerja yang sama untuk siapkan semua itu.. peehh.. bengang habis.. aku dah naik gila cari pendrive tak jumpa,haritu hilang ni hilang lagi dan kemudian jumpa dan hilang lagi.. susah adik beradik dah ramai ni.. habis segala perkakasan yang tak sepatutnya dikongsi TERpaksa berkongsi... nak je aku pukul




tapi,dek kerana takutkan ayah aku pendamkan keinginan aku itu.. seksa sungguh seksa..

lepas satu,satu..lepas dua tiga.. dah tiga empat.. lepas tu? kau kiralah sendiri.. aku dah bengang ni..muka aku pun dah tak boleh nak tahan,ada sesiapa nak derma pipi untuk dilempang? seriously,
aku 
B to the A to the N to the GANG
Bengang..
kau paham?

lepas pendrive,aku tak ada duit..aku kering sekering keringnya badan aku.. dah tengah kering,otak pun kering..semuanya kering... nasiblah badan kering..semuanya jadi kering.. cuba bayangkan badan aku sebesar jiji dan una.. mungkin poketku tidak kering,dan segalanya tidak kering? oh darling.. its too hard bebeh

pejam celik,weh,dah nak habis mid term . cuba kau kira di countdown tu..semakin kurang nombornya..ditolak-tolak harinya.. kini 17... something..
something wrong with my mind and myself..
aku nak pergi ikut MSSM.. tapi,macam tak ada peluang je.. T-T .. hmm...kalau tak dpat ikut pun nak buat macam mana,redha je laa..
sebenarnya aku tension.. tension dengan seseorang.. malas nak fikir tapi selalu terfikir.. susahlah,kalau nak marah pun nanti orang kata aku ni seleng... apa aku nak buat.. tapi,biarlah .. biarkan nak buat apa pun.. aku nak tutup mata jadi orang buta~ lalalalala~
kbai.

miss you nyahh.

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...