Followers

hati lega dahh

Assalamualaikum :)

AQILAH IN DA HAUZZZ!

hey all,that is my new tagline.
HAR HAR.. aku suka aku suka
thanks kak long for giving me this idea to have this kind of tagline


ehee.. rasa happy dah kot sekarang? HEHE.. urmm.. dah terubat sikit kekecewaan ini tak dapat ikut jiji pergi kelantan.. even tak dapat ikut pergi sana , aku rasa macam aku ada dekat sana sebab nadia,khalil and paihh bercerita dekat aku macam-macam.. :D
wait up.. siapa khalil? 
haha.. lupa aku nak story,khalil is one of my new friend from kedah,also volleyball player. dia kata nak kenal dengan aku .. nampak aku masa aku kerja dekat game MAVA u16 haritu.. entah benar atau tak who knows? HAHA.. thanks paih kerana bercerita dan bergelak ketawa dengan saya okay. khalil? memang suka call aku,nak kata beliau kaya ,tak kot.. biasalah kot.. tak kisah lahh. kalau dia call satu benda yang selalu dia tanya dan berulang-ulang tanya.. "QILA TENGAH BUAT APA?"
kalau dia dah tak tahu nak kata apa itulah yang dia tanya,tengah buat apa,tengah buat apa.. berapa kali aku jawab,banyak lagi dia tanya. cik abang ni,kalau dah tak ada topik sangat nak cerita,letak jela fon anda,tak perlu membazir kredit.. HAR HAR..
kalau dia text aku pun macam tu jugak.. mesti ada perkataan 'urmm..' 'oh' 'umm'
aku rasa macam nak campak telefon aku jauh-jauh bila baca dan bukak text daripada dia tuh.. sabau jelah nyahh --' ..tadi,dia pun call aku,masa tu ontheway nak pergi test court,cakap dengan paihh pulak lepas tu.. HAHA.. macam tak percaya pulak aku ..semacam menakutkan kot suara paihh.. haha.. (kalau dia baca,mati aku) suara dia tak secomel muka dia. HAHA :P .. hummm.. anyway,kuang wei pulak macam jauhkan diri dpd aku. apahal entah.. text dengan aku pun nak tak nak.. apa masalah dia aku pun tak tahu,bila aku tegur,aku tanya cakap tak ada apa,tak ada apa.. hisshh.. geram nyahh geram~ kalau aku dapat ikut jijie pergi kelantan,and dapat tengok game tu,aku jumpa kuang wei,aku sepak muka dia laju-laju.. dia jugak yang nak bagi nombor telefon aku,lepas tu dia pulak tak nak layan aku.. memang budak itik ni tauu.. tak apa~ tak apa~

and,you know what,dyaa call aku semalam..hikss.. suara dia sangat matang dan i feel so honoured sebab dia call aku,haha..macam puteri raja pulak yang tepon aku.. tapi,player volleyball tahu,kau bagitahu aku kau ada? kau ada? tak ada kan~ :P,kalau nk banding suara aku dengan dia,suara aku macam budak-budak! T-T .. so sad,aku sudah 17 years old,tapi suara masih tidak besar-besar.. apa nak jadi.. sebab tu,aku buat suara kasar-kasar bila cakap dengan orang,nak tunjuk aku ni sebenarnya ganas.. grrrr... hahaha.. whatever mung,natang~
kadang-kadang aku geram gak dengan suara aku sendiri,ayu anak cik khir pun cakap suara aku kecik je,tak besar.. macam siyot.. punyalah aku berusaha kuat untuk mengganaskan suara aku,tapi dia mengatakan suara aku kecik. tak mengapalah,apa mampu ku lakukan? hikss..
yeay!
aku seronok sebab ic aku dah siap and dah ambik,tp aku rasa muka aku macam hodoh? miahahah..mencik tauu.. ini semua abang tu punya pasal,aku nak melawa sikit dekat camera tu tak boleh,terasa macam lubang-lubang hidung aku ditayangkan keseluruhannya apabila dia suruh aku dongak sikit kepala,nak share aku malu.. Ahaakss.. nanti,kena bahan~ mencik! mencik nyahh! 
huuhihihaha..
okaylah,i wish goodluck to all mssm players okay :) 
buat yang terbaik untuk negeri masing-masing,semoga johan terengganu! go ipin go! HAHA ... :P 
kbai.

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...