Followers

. . . . . . noktah

siapa mereka di atas? Mr. FAQIH and Mr.FAHMI . and those girls is NABILAH HUSNA and NUR HAFIZA.
Kita ni termaktub atas nama kawan V O L L E Y B A L L bukan?
oleh kerana volleyball dah tamat,haruskah bermakna ia kembali seperti dahulu?

hey kau perempuan . kau berlagak!
hey kau perempuan . kau gemok!
hey kau perempuan . kau dahlah keping!

dulu. Mr.F lekat pada Jijie dan aku. sekarang Mr.F lekat pada Una.
Three of us dah dapat Mr.F
fair lahh tu.. kan?
sekarang,gaduh lagi? heh..
UNA JIJIE QILAH = UJILAH
elok lah tu.. ujilah kami sehebat-hebatnya .memang ada yang tumbang dan mental dan sakit hati.. betul2 diujilah!!!!
jadi,aku akan terus diam dan diam.


Seriously,minggu ini adalah minggu tangisan aku,aku sedih je dalam kelas. kekadang menangis.. kerana.
genap dah seminggu aku tak gaduh,tak perang-perang dengan mamat ni.. aku rindu sangat dekat dia.. T__T
aku rasa sunyi hidup ni,semua masa sedih aku datang kat aku sebab mamat ni tak ganggu hidup aku.. seriouslaa,meme kite bosan takde awak.. memangla aku benci ngn kau botak,tapi lama-lama kau tak cakap dengan aku,menangis aku.. mental je hari-hari. kau lalu depan aku pun lari-lari.. taknak bertembung dengan aku langsung..bencilah tu dengan aku.. aku tengking-tengking tanda sayang..kau tu nakal nak mampusss,mana aku tak geram.. dulu,kau rilek je aku marah,skarang aku marah kau emo.. aku taulah kau syang aku *poyo*

ye ye saye tahu saye jahat ..selalu buat kalian sakit hati ..ok2 saye mengalah ..saye berjanji tidak akan menyakiti kalian lagi dengan gurauan saye ..just cakap benda2 penting sahaja ..THE END ..

SERIUS!! aku sentap baca status dia nih!
kenapa.. semua salah aku..YA ALLAH,lepas satu-satu...
lepas A sekarang qayum..
sape lagi mereka di kelas yang akan sokong aku..yang akan gelakkan aku..kalau lah aku tak pergi gambang haritu,mesti sume ni takkan berlaku..

kerana status aku ;

life is KARMA. what goes around comes around :') . JANGAN NAK PEDULI SANGAT PASAL BERAPA RAMAI SAKITKAN DIRI KITA,TAPI FIKIRKAN BERAPA RAMAI YANG KITA DAH SAKITI.. thats why we being hurt,because we hurt them first and you must know that

dia buat status macam tu..touching siyot.. aku cakapkan untuk diri aku,tapi kenapa dia yang kene touching? sedih siyot..
dahlah,blah lah kau semua.. tinggalkan aku .tak payah tegur aku. tak payah cakap apa-apa dengan aku..
lepas una,jijie,a dan qayyum.. pastu epul..lepas satu-satu semua blah.. macam haram je aku ni.. cepatlah blah,aku nak pindah. taknak duduk sekolah ni lagi dah..nanti,semua orang benci aku.. aku nak hidup kat tempat lain,nak duduk jauh2 dari diorang yang aku dah sakitkan
oleh kerana banyak hati yang telah aku sakitkan,maka hukuman karma terjadi untuk aku.. sakit dan perit..
and.. kenapa semua orang buat macam ni dekat aku?
buat aku tak keruan,buat aku tak boleh berfiikir dengan baik dan sesempurna akal fikiran sebgai
manusia..

lelaki ini,menjauhkan diri dari aku..kenapa? benarkah aku yang silap? aku bukan sesiapa dan aku tak layak untuk memilih sesiapa!! aku fedup! sangat fedup.. sesiapa tolong,beritahu apa silap aku? T___T.. aku letih menangis.. sangat penat..
dan aku geram dengan apis azzam dan khairul!
selalu main-main dan sentiasa main-main.. tak tahu ke aku tengah gundah gulana ni ? huu.. hantarlah aku pergi hospital mental.. boleh jadi orang gila betul-betul..
penat ni penat..
aku nak pergi jugak camping kadet udara! ape aku kire! aku taknak belajar..aku nak duduk berkhemah dan didera dekat perkhemahan tu.. biar aku boleh gelak2 hepi2.. tengok diri sendiri kene buli dengan staf,cikgu or sape2 pun.. aku rindu nak kene kacau.. T__T

semua orang jauh dari aku..tak tahu ke aku perlukan korang untuk menceriakan suasana hari raya hati aku.. aku..aku..
aku betul-betul sedih ni..
harini jatuh dekat tangga,sakit..
lutut luka..tangan sakit..buku lali aku sakit balik.. aku asyik nangis je harini..
semua serba tak kena.

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...