Followers

PERMINTAAN AKU #1

PELAJARAN


  • aku nak straight A .kau tengoklahh! aku boleh target 6 subjek tu je.. lain memang failed
  • aku nak banggakan cikgu-cikgu sekolah aku yang aku boleh buat yang terbaik dari ladang kutu.dan pasti aku akan buktikan
  • lengkap pakej semua subjek ni aku pegang.. insya-ALLAH
baik PUAN SITI NURLIDA.. saya akan buat karangan BI saya secantik blog saya.. 
especially for  you teacher because you so grandma. :P
love you teacher :)


    HIDUP
    hidup ni kenelah semangat :) .so peace bro :)
    hidup ini kenalah tabah,baru mencabar. cheer up friend

    doesn't mean once u fail,u will fail forever
    so,don't give up
    NEVER GIVE UP is the only word that give strength to me right now
    DON'T CARE is the word that make me faith that i am still the best

    aku takkan pernah ambil peduli hal sekeliling aku lagi,cuma buat semua yang aku nak buat dan hargai setiap masa yang ada dan berdetik untuk aku saat ni XD




    aku nak ... boypren satu boleh tak?

    yang bawak motor besar,ada motor besar macam kawasaki .. fuuhh..meleleh leret aku tengok kau sampai kau hilang dari mata.. kenapa? sebab aku rasa lelaki ni bawak motor besar macam ni,dengan badan beliau yang katang mesti hensem,kalaupun muka kau penuh jerawat batu,aku tak tengok selagi kau bawak motor besar tu..bukan motor mainan,motor yang sebenar.. nak-nak pulak kau pakai helmet yang bergaye,then bila kau turun dari motor,kau bukak helmet,kau selak rambut kau.. fuuwweeeiitt.. abang handsome,kahwin dengan saya please..
    pakai kereta macam skyline,ferarri ke~ ohh.. totally,i choose you to be my husband..
    i think i wanna marry you bro..
    ahaa~


    ketinggian melebihi aku,kalau boleh 175 cm ke atas..tetapi,memandangkan lelaki dekat malaysia hampir ketandusan dan kebantutan..aku kurangkanlah sikit 164 ke atas..mende ni memang dah pasti,aku taknak ketinggian yang macam budak darjah satu mai suwitt2 ke aku,mintak nombor telefon macam kau anak datuk je.itu belum cerita yang mamat naik motor pakai baju tak ada lengan,bulu ketiak tujuluq sane sini sampai boleh guna pakai jadi benang buat jahit baju.kau nak ke?lainlah kalau muka cute macam ANAN! kih3.. suka beliau..kalau kau cute macam anan,takpe jugak aku nak buat pakwe.. kah3! (GILE) HUH. please,tak cukup umur,still under age.. orang macam ni,jangan kata boyfriend ar,adik angkat pun tak layak..tak terlayak nk terangkat-angkat..okay fine,ini dah sampai tahap karut


    poket penuh sentiasa. memandangkan aku ini seorang yang materialistik,jadi aku mahu orang yang kaya-kaya je. Aku ni tak kaya,tapi hari-hari aku doa aku ni kaya ^^
    but,apa yang aku boleh janjikan,aku takkan pernah mintak duit pada future boyfren aku tu.. aku nak mintak beliau belikan aku domokun je..itu je sebab aku betul-betul TERsuka dekat menatang mulut nganga tuh.. -_______________-
    tolong..tolong.. jangan bagi aku tengok domokun lama-lama . boleh gila ni~
    lelaki yang dapat belikan aku domokun ,aku buat jadi boypren.. (tawaran nak mati)


    yang rambutnya tidak seleper-leper JUSTIN BIEBER~ urh.. please,hanya JB yang layak dan mampu menggoda aku dengan style rambut seperti itu. Lelaki yang berstyle rambut seperti beliau hanya mengundang muntah hijau hutan tropika di dalam pandangan aku.tolong buat rambutnya jadi pacak,dan handsome se-handsome dan sepacak FARID ARIFFIN,selagi rambut tak jadi macam IPIN,aku tak minat (macam aku hot).
    kalau muka kau comel macam domo,nak buat rambut leper ke apa ke,lantaklah.takpe jugak.. pada aku.handsome(gila) .. walaupun hakikatnya rupanya amatlah buruk seburuk buuuuurukknyaa~


    sentiasa kemas bergaya. aku tak peduli busuk tidak dirimu,yang penting kau bergaya. HUH.. kemas bergaya,janganlah sampai kau nak pergi mandi pun,kau pakai kot.. kau nak pergi pasar malam ,dressing macam nak pergi dating.. biar simple janji handsome.. weee~


    k.fine.. mak aku dah membebel.. esok nak pergi perkhemahan kadet,tapi still main internet macam orang gila talak.. nak mampus ke aku ni.. lantak.. kdahbye.

    0 komen romen:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...