Followers

AKU

Assalamualaikum

heh.. aku nak bagitahu aku bukan perempuan yang taste tinggi. bukan aku nak jual diri tapi aku nak bagitahu sebab aku tak puas hati... ceh..  aku tak mintak pun nak cari lelaki yang kaya raya sebab aku bukannya perempuan yang materialistik .. kalau aku materialistik dari aku dapat pakwe dulu aku mintak henpon sebijik ! cehh.. saket haty aku.. mangkuk hayun betol.. aku tak mintak banyak pun ! aku tak bukan nak lelaki yg suke atau terima aku atas dasar simpati.. takpela.. aku single sampai sudah pun aku hidup lagi lahh weyy~ tak payahlah kau kucar sangat nak jaja kat orang aku single mingle.. mangkuk lahh lu ~ bukan aku hot hot heat cam kau nk pakwe keliling pinggang. aku nyampah tahap jebon kat lelaki yang tau cari aku bila makwe tinggalkan atau bergaduh. ceh.. pikir aku ape? bukan aku tak ada feeling.. tapi aku malas nak bunyik , membe boleh buat tapi spare part? probably not lahh bro. aku tak kesah pun .. aku tak suka lelaki yang cerita pasal bnde yang akan memalukan aku dan diri dia sendiri, mengaibkan doe.. memang aku layan, sebab aku just fikir for fun .. tapi,kalau melarat tu melampau kot.. choii..
penat aku bagi salam kat atas cerita tapi isi-isi penting aku mengarut hampeh.. grrrr... aku marah doe.. sebab bukan 1 bukan 2 tapi lebih ~ ciss.. normal lahh perempuan .. aku mintak mamca yng perempuan normal mintak.. mintak lelaki syg kt dy trime dy.. bukan mnde bukan2.. lame aku diam aku tak kate apa2.. bila aku sayang btol2 kene main camni lak.. sakit doe aty.. 
*ni yang ak nak gua lu ni
gua lame tak couple doe, muke wa abes suci doe.. lu kalau tak caye kat gua ,ehh gua tak kesahlahh weyy, gua bleh hidup doe.. gua takkan merayu walau sekali utk suruh lu trima gua.. gua tak hadap.. lantak lahh lu okay..
its okay,gua tak kesahh.. gua tetap gua..
name gua nurul aqilah lahh weyy..
fikir sendirilahh. pakai otak memaseng.. lu lelaki ade 9 akal.. gua ade 1 akal.. tapi gua pikir lagi berakal-akal dari lu ahh ! choii.. mangkuk ! mangkuk ! mangkuk ! mangkuk segale mangkuk dan tingkat ! cissss~
sayang gua eklas2 takleh ke? lu memain wa memainlahh.. 
gua cume mintak

-sayang gua
-trust me
-jangan persoalkan apa2 yg tk penting dlm hdup gua
-jgn nk cerita psal kegatalan dan otak blue kuning2
hotak aku kuning gak. tapi agak2 lahh .. dosa weyy
-lantak lu lahh !

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...