Followers

TAHNIAH NURUL AQILAH :D

hari-hari bangun lewat..bile bangun jam sudah pukul 10 pagi..fuh ,telepas cerita best kt tv3 tady..
muke tak mandy, belipat sane sini, tk gosok gigi, muke macam mak lampir kehilangan gigi dan aku dengan muke bangga sekali duduk depan pc login blog ini,tekan new post dan mule menaip dengan muke bangge sekali.. fuhh..muke aku memang hensem~ kan? kan? korang tau apa,aku dah jadi manusia..
*ehh..ehh..selama ni memang aku manusia kan?
lantak kau qila~
tahniah kepada aku hari ini~ kenapa? kenapa? HAHA..kak long..
haipp..kakak aku dah mule jadi minah blog ~ wahahahaha~ inilah tok guru yang sudah menghasut ramai orang untuk berblogging..
jadi mintak perhatian dekat korang-korang semua..andai nampak aku berjalan di tepian sane, muke senyum tak sudah2nya, kembang dan kempis lobang hidungnye~ tolong jauhkan diri... kerana
ITU BUKAN AKU~
ditegaskan sekali dan lagi..
ITU BUKAN AKU~
tapi,kalau korang nampak budak yang cun .. muke macam comel dan sentiasa senyum manja dan sentiasa menarik perhatian..terus dekati kerana itulah aku~
*kau perasan qil..kau perasan.. HAHA~
*nanti..apa kaitannye? HAHA
masuk ini,aku sudah berjaya membawa ramai orang masuk ke alam blog dengan bangga sekali..jadi,ucapkan terima kasih kepada aku~ HAHA.. sume gile dah main blog.. dulu ,orang gila hadap mesepes.. pastu,secara tidak langsung populariti mesepes menurun ketika fesbuk mengambil perhatian orang ramai dan membawa mereka semua ke jalan yang kurang benar.. dan ketika mereka semua berfesbuk aku berblog dan mengutuk mereka yang berfesbuk ~ HAHA.. dan tetibe ramai pulak yang pakai blog~ usung blog sane sini mintak followers follow me seperti sabun FOLLOW ME dan..dan ..dan... mereka juga berjanji
I WILL FOLLOW YOU macam iklan DiGi janji U FOLLOW ME BACK~ lalalalala~
macam itulah blog~ putaran hidup dan skrip olehNYA ..ye kan Juju? HAHA~ seeeeeeeeeeeeewwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllll~
sape? kau? ye..korang yang membace post aku ni memang semuanya sewel dan gile~ HAHA..padan muka ,siapa suruh terpengaruh dengan aku..HAHA....
kak long..tahniah dari adikmu ini kerana berjaya menjadi seorang blogger~ wuwuwuwuwuwuwu~~ 


http://bawangbiru354.blogspot.com/


follow lahh dan read..kakak aku ni sumbat sikit~ jadi..korang layanlah beliau~ huaaaa~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...