Followers

MISS THE OLD TIME

Assalamualaikum

okay,duduk di hadapan komputer, saye menggaru kepale mencari idea.. 
apa yang bakal aku tulis di dalam post kali ini? urhhh..okay, 
first.. kalau berdasarkan tajuk post mestilah entrynyer agak menyentuh perasaan dan jiwe mu yang terluka dam terduka dan  menangis hiba.. ahh~ lantak ape pun~
sekian lame aku lari dari blog ini kerana otak aku agak berkarat-karat umpama besi kereta yang sudah tidak diperlukan khidmatnye~ kerana terlalu banyak tekanan jiwe yang melande sehingga aku rasa aku tak mampu berfikir dengan lebih waras dan ceria..
*eh..nanti,,ceria? ape kene mengenenye?
lantak~
aku menggaru-garu kepala macam banyak kutu je. dan berfikir mencari jalan penyelesaian untuk pendahuluan,isi-isi penting dan penutup bagi entry ini.. huuh
lagak bagai PM kite plak.. PM tak sedahsat diri ku..hahahah
argghh... tension..
der.. sok mau lawan sudaa~ tapi,ape je aku buat? nothing ... lol XD
aku steady,relax and pure2 cool.. nape? sebab aku dah plan awal2 nak pure2 injured ni.. hahahaha... yang penting aku tk nk main subset. pening~ sedih gyler owh tak dapat jadi second or 1st setter.. T-T nak menangis.. dahlah emosi kureng ckit aku ni.. asyik nak touching je.. tapi,aku tetap cool loh~ hahaha.. because i'm a cool one lo~ bukan nk mengutuk lahh. tapi aku nk TERkutuk je... korang kene paham.. hahaah.. aku nk ter jee.. janganlah kejam ngn aku weyy,tak sayang aku lahh tu.. haha..
aku ngn k.mie set,mane lebih best? ceeewahh..aku nk ckp aku lagi best.. hahaha.. sebab ape? jangan tanye.. aku tengah sakit haty gile dah ni.. jangan pujuk,harap maaf aku tak time sebrang pujukan.. rejek terusssss~ ahhh..aku nak kate aku jugak yang best.. ahahahah
aku lagi best. ahh..
sedih tau aku.. T-T
habes madu,sepah dibuang.. dah train aku bagai nak maty jadik setter aleh2 jadi setter pilihan no? 3
ciss.. itu memang bagai dakwat lupekan mate pen.. huh!
k.mie bukan set tinggi pun ! T-T ..yerla dy banyak pengalaman tpai,aku tengok dy men pun dah same taraf ngn kitorang.. dah tkde beze dah~ dy dah tua! hahahah~ benci ! benci !
suruh lompat kt net pun tk mau.. punyerla malas~ hiissshhhh~~~
geram nyah tengok !
dy lari kejar bola pun bawak tangan..marah aku bawak tangan.. dy? T-T
covering pun aku dah taktau nak duduk mane.. tempat aku dy amek..abes aku? nk amek tempat take-off kat open ke? huuuu T-T.. sangat kejam.. aku tak dapat langsung main setter time trainig..aku main ape pun tk tahu lahh~ kang aku main utk team b kuantan kang~
bukan tak hargai tapi.. ntah aku tak faham~ tak faham mereka semua~
perlu ke macam ni? kenapa? dan bagaimana?
kalau aku cakap macam ni kat depan depa sume.. sure aku kene bahan giler2~
dahla~ aku tengah tension gile tahap tapir nak mengamuk ni.. jangan tanye2 keadaan aku.. cume farid yang mampu membantu ketika ini.. hahahah.. mane kau? suh aku msg,pastu tak balas ekk.. gitulah .. memang den tembak kepale kau nanti kang~ mne kau ? kang aku call,kau tak angkat,aku terbang ke perlis aku hempuk kepala kau dengan henset aku.. jangan buat aku mengamuk.. balas msg aku cepat.. grrrr~esok aku nak game volleyball tau,kau bukan nk bg semangat kat aku.. ni nak nangis ni.. merajuk lahh~ huuu T-T
dan mne laki aku tak msg2 aku ke sudah? sape laki aku? ntah.. lantak~
IHSAN? mne anda?

tension giler!

tahun depan henset kasi bapak loo~ T_T
ahh...henst tak penting..apa yang penting..aku nak mp3.. nk buat dengar lagu.. aku tak boleh hidup tanpa mendengar lagu ... ameklah handphone.. kasi aku mp3..mp4 lagi bagus.. T-T
ayahh.. tolong.. sy sgt mahukan barang itu.. nk amek phone silekan.. sy tak perlukannya.. saye perlukan muzik dan video untuk menonton dan menemani masa sunyi saye~
encik shaharuddin.. tolong mengerti....................................................................................................
anakmu merayu sehingga ke harini ...........................................
kawan-kawan~ if anything u need to say.. tolong contact nombor telepon mak dan bapak aku yahh.. kepada lelaki2 seklian.. call terus bapak aku okay? easy boleh berbincang tentang mase depan kite..
*eceehhh,jual diri ke aku ni?
ayahh.. saye mahu mp4 ! titik noktah.. cuma itu..
TOLONG~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



ape lagi aku nak cerite? oh yea lahh.. korang~

dah nak sekolah !!!
harap maaf,cerita baru.. tak mampu nk cerita tentang tajuk ni. lemah longlai aku dibuatnya.. hilang segala semangatku..ehh..ehh
dy dah balas msg..
hye.. buat ape tu?
perenggan baru -------------------------------------------------------------------
itu aku punya hal dan mr.f ..kau orang senyap
hahaha...
aduh..jangan sebut tentang sekolah.. terus aku terbayangkan saat menjawab kertas spm.. ceh.. macm dah jawab.. tahniah kepada korang yang dah habes sekolah.. selamat datang ke alam remaja yea.. sile2 berusaha dengan lebih gigih daripada aku dan kekawan yang masih bersekolah~ untuk sambung belajr ke tempat yang best~ dan lalalalalal~
wawan ! go girl..
ehh.. jap, bulu kaki kau banyak lah wan.. girl pulak..
go PINK ! hahahahah
kau masih hutang aku bulu mata okay.. enough.. cerita baru..


okay.. this time..its about the title.. of this post..
u know what i miss? 
i miss the oldies time.. the first time here..
*cewahh.. speaking doh aku~ tidaaaaakk~
apa yang aku rindu? aku rindu semuanya.. setiap masa.. especially.. pertama kalinya aku menjejakkan kaki ke SEKOLAH MENENGAH SERI MAHKOTA ini...
tak suke?
memang
akhirnya?
this schooL? rockkss!
dan .. aku rindu semuanya.. first couple kakak aku.. yen~
saye rindu kamu lahh.. harap keadaan kamu sentiasa baik dan happy dan gembira..
siapa yen? dia abang saye.. abang yang saye sayang.. walau dah jarang contact sekarang.. saye selalu ingat dekat dy.. dy sangat baik dengan saye.. dan dia sweet bro.. even dy aneh.. tapi tkpe,sekurang-kurangnye aku kenal dy.. kalau boleh,biarlah aku tegur dy mcm dulu.. tapi,mungkin susah sekarang.. semua bende dah berubah.. tkde satu pun yang tinggal.. 100% berubah.. dan aku sangat sedih dengan perubahan ni..
man? saye rindu ini orang.. dy sudah jauh .. tapi,masih ade depan mate.. its a secret .. hehehe ^^ .. aku juga harapkan dy sentiasa senyum dan tidak sedih.. kawan saye.. kawan baik saye.. kawan spesel saye.. kenape? janganlah salah faham.. dy ade mkwe lo.. mkwe dy sgt cantik..lembut dn tak pandai kasar.. matang dan pandai..lebih dari saye.. saye harap dy sentiasa bahgia dan gembira.. 
umar..miss this guy so much.. kawan aku sampai mati.. tak ada dy,tak perfect hidup aku.. entah macam mana aku nak cakap kat dy,how hard hidup aku bile dy tak ada dekat dengan aku.. dy sudah pergi jauh.. tinggalkan aku.. berjuang untk negara..
*pnipu kau negare
heheh.. belajar lehh~ aku nak cerita kat dy.. aku perlukan dy sgt2.. selain dy,tkde kawan aku yang rapat yang faham aku sepertimana dy.. dy lahh yang ajar aku untuk hidup berdikari dan dy buat aku belajar mematangkan pemikirn aku .. tapi attitude aku? still childish.. itu yang dy suke.. dy suke pggl aku sengal dan segla macam.. everything tentang dy, dan ade dy,life aku complete.. sebb dy mampu tukarkan airmata aku jadi diamond.. hebat owk? yeah.. he is totally cool guy.. its a long journey umar.. i wanna tell u.. but,if i could.. terribly, i couldn't.. T-T
along the way.. you gone somewhere.. i keep all the story by meself and put them in trash which can;t be recycle anymore..just stay there for a long long time.. i'm gonna tell you if u come back home to PAHANG..
u promise me u will come back right? yeah. i am wait..
jangn lupe or act like u forget..
aku tuntut !
wawan~ know this hardcore guy.. yeah.. awesome.. heh.. tapi, pinky one.. weirdly,aku boleh ngam ngn otak dy.. camne? aku rase dy mendrem aku nehh.. pkai magic thailand dy.. hahahaha~
first guy yg aku kenal, muke cute,minat hardocre music and others tp pinky one.. lol~ ^^
lots of things to tell bout him.. but,it something personal that we shoud not bring it back.. let bygone be bygone and die there.. 
aku sangat rindukan empat lelaki ini.. sepertimane kenal mereka mule2 dan rapat dengan mereka.. tapi,tak smue memori tu boleh dikembalikan isn't that?
biarlah mereka dengan kehidupan mereka kini.. aku tetap ingat mereka.. even dari jauh,aku tetap akan kenal mereka dan aku akan bangga katakan pada semua orang
"hey ! those guys is rocks.. they are my bestfriends.. real good damn hard bestfriends.."
and i will also say
"never regret to have them in my life.."

miss you guys.. so much.. u the best..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...