Followers

HABES SPM!!

yeaa.. SPM dah habiss...
aku melonjak kegembiraan bagai beruk kerana SPM dah habis,,
(macam lah aku SPM)
tipu betul aku ni.. HAHA..
tahniah buat peserta-peserta SPM kerana berjaya menamatkan kertas-kertas tebal anda yang penuh dengan soalan yang mendebarkan..HAHA
dan aku tak percaya korang dah habis SPM.. tak boleh jadi..
andai dapat ku undurkan masa,aku akan pastikan korang ambil SPM dan saat itu akan aku lambatkan biar korang terseksa.. HAHA.. tak puas haty doe dengan budak2 dah habis SPM..
korang kene ambik balik paper tu walau apa pun yang terjadi..
namun aku mengerti ianya tak mungkin sama sekali kan? 
walau apa-apa pun tahniah  dari aku kerana dah habis SPM walau ku tak rela...
nanti.. jap
buat wawan!!
kau kene belanja aku makan~ kau dah habis paper kan? kene belanja aku makan.. tak kira~
lau tak,jangan cakap dengan aku lagi... tak mahu!!
HUHUHUH
T-T
tahun depan. giliran aku pulak jawab SPM..
duduk atas kerusi yang aku rasa macam ada besi tajam2.. pakai spek buat muka suci raih simpati pengawas peperiksaan nk tiru jawapan member sebab aku tak tau nak jawab ape.. kemudian,tenjet2 kerusi yang agak2 tunggu innalillah tu~ kalau boleh saat tu,leher yang dimiliki aku adalah sepanjang 10 meter supaya senang mencari jawapan.. dan kalau boleh.. saat tu, cermin mata aku mempunyai super power di mana boleh cek jawapn setiap pelajar pandai di sekolah tu..
HAHA..
tapi,aku faham ia tak mungkin..
jadi aku beserah pada takdir...
huuhuhuhu
inilah pengalaman aku masa jawab PMR..kenangan spjg zaman..
malu dengan pengawas peperiksaan still ada sampai sekarang..^^

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...