Followers

BERAKIT-RAKIT KE PAHANG,BERENANG-RENANG KE PERLIS

Assalamualaikum

kum ape,kombek,bek ape, batman, man ape mentol, tol ape, tolak , lak ape, laksa, sa ape, satu , tu ape , tu,three,por, pai,six, seben, eight , nine , ten , ten ape , tembak , bak ape, bak duet , duet ape ,  duet kertas.. lalalalal~ pahceroh tak habes 
*dandan.. pdhal aku malas nak taip
lantak ~

dan aku lapar, ketika ini aku makan meggi hasil nukilan kakak aku memalam bute ini,beliau sgt rajin merebus maggi..
ahh. lantak ayat aku cmne pun..

oh.. nanana whats my name
oh nanana what my name

lantak ~
berakit-rakit ke pahang, berenang-renang ke perlis.. ecewahh.. perlis mari naa~ gilo aku .. weyh.. farid aku rindu ke kau lah nate berok.. hahaha.. bkpe dowg pggl kau berok ekk? ade rupe berok ke mu ni? hahaha !
beliau bukan officially pkwe aku.. tapi aku cume nk ckp aku rindu dy.. salah ke? adek beradek kau marah ke kalau aku rndu dy? hahahaha.. aku hemsem, kau senyap ahh.. aku lebih hemsem dari beliau.. beliau cume ade cute je nk jual muke.. tak hemsem, tapi cute dan menggoda.. aku suke kening dy tu..aku suke dy senyum.. sku suke dy tggi, aku suke semua lahh.. paling gak,aku lah manusia kerdil kalau bediri sebelah dy barangkali.. hahahaha.. gilo aku ke mung.. nape.. even kau giler tak betol.. gatal dan sewel dan memang nate mu aku msg ke mu.. aku tetap suke ke kamu.. hahaha.... jauh nye perlis dari pahang..
nasib baik same2 P,kalau tak meranalahh aku.. gitu dop?? hahaha
lantak~
kat sini,aku berakit-rakit mencari gerangannya farid ,jumpe pulak manusia menyerupai lembaga itu ketika di pantai teluk cempedakk.. aduhh,tak boleh blah.. skali pndg
"eh,farid?"
dua kali pndg
3 kali pndg
4 kali pndg
berapaa kali pdng baru aku yakin
beliau bukan farid.. HAHAHAHHA
harap , mnusia klon itu rendah sikit dari farid sebenar .. HAHA .. k.dnie menjerit pada aku
"qila..!! mcm dy kan? "
HAHAHAH ! aduhhh.. sumpah doe  aku angau ke budak tu.. hahaha.. budak tak betol cam tu,aku kenan..nape aku kenan? sebb dy comel lahh mangkuk.. aku tak boleh jumpe comel2 ni.. nk je aku jadikan suri hati aku..
*macma aku laki nk cari bini je
tkpe, aku tetap hemsem.. jangan dibantah,aku benci!
berenang-renang ke perlis (dalam mimpi) aku ternampak dirinya yg sebenar.. HAHAHAHAH

aku gila! aku gila! aku gila!

benci betul bile aku teringat muke dy.. dahlah ade gmbar dy dalam henset aku.. hari2 aku tengok,hari2 aku snyum..nape aku snyum? sbb aku nmpk muke dy dlm henset aku.. nape aku nmpk muke dy dlm henset aku..sbb aku mintak dy hntr gmbr dy kt aku.. nape aku mintak? sbb aku wt jd wallpper enset aku lah weyy.. jadik bygn idola lahh pulak.. idola ke.. ape aku ni.. hahaha
klau k.dnie kompom dy gelak dan berkate
"GILE LAHH MU NI QILA"
"ADE BUDAK ANGAU"
"QILA GILE SOKMO"
kakak~ janganlah ckp cmtu,malu sy kakak.. HAHAHA..
aduhai.. budak.budak.. tkde can dah nk jumpe ke mung pasni.. tkde dah.. under 16 tu jela last ekk.. tu pun kau tak cam muke aku.. naseb lahh naseb.. 
haih laa budakk.. bile aku dpt tengok muke kau secare live sebegitu.. hahahah

ehh..ehh..
aku teringat ke ipin no 9 pulak.. hahahah.. 
lalalalalallalalal~  

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...