Followers

RINDU

dah lah.. aku tengah rindu..
huhuhu...
aku rindu ayah aku... aku rindu mak aku... nama aku nurul aqilah binti shaharuddin... binti aku adalah shaharuddin dan bukan orang lain.. aku sangat sayangkan bapak aku.. sangat sayangkan dy..mngkin aku sendiri yang tak ada keberanian untuk cakapkan pada ayah...
AKU SANGAT SAYANGKAN AYAH...
sikap ak .ego aku . dan segalanya tentang aku yang membataskan perasaan itu hadir dan tunjukkan..
HAHA.. sampai sekarang aku masih takot untuk berhadapan dengan ayah... sedangkan dia ayah aku.. kenapa? entah,memang mungkin aku yang masih tidak memahami ayah... siapa ayah dalam hidup aku.. kini aku sedar dan mungkin aku belajar lagi.. dan terus belajar mencari keinsanan ayah dalam diri ayah.
hey.. dia ayah aku.. aku sangat sayangkan dy.. tapi,aku tak mahu tunjukkan dan aku tak reti tunjukkan.. mungkin aku nampak jurang.. dan mungkin aku membezakan layanan ayah.. dan mencari salah ayah... tetapi,dia tetap ayah... selamanya ayah..

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...