Followers

SEHARIAN DUDUK TAK BEST,MANDI TAK KENYANG,MAKAN TAK BASAH

Makan jadi tak lena,tidur aku tak kenyang.. haih laa manusia~ gilo lahh aku melihat wajahmu ..AHAHAHA~ Ya ALLAH selamatkan hambamu ini~ tolonglah..lama-lama aku boleh jadi tak siuman sebab dah terkenan kat engkau... HAHA...tidak~ tidak~
p/s : buat kakak dinie... jangan kau nak tipu aku lahh kau tak tergoda tengok gambar tu~ HAHA!!


Come on qila...bangun dari mimpi ini..sedar di alam nyata~ HAHA..aku tau aku memang dah TERangau .. Hey,gilo lah aku macam ni..menyesal jumpa facebook dy..HARHAR (Anis,jangan pukul aku,aku curi gelak kau).. cuba kalau aku tak jumpa? cuba kalau aku taktau siapakah dia~ kompom aku tak sakit angau macam ni dekat dy.. ini aku nak nyanyi sakan nie..lagu bruno mars mari~


"and when you smile! the whole world stops and stare for awhile
coz ur amazing~ just the way you are~
the way you are~ the way you are~
and you're amazing..just the way you are~ "


kau memang tak pernah nak betulkan otak kau nurul aqilah !
bilakan kau sedar diri ni?
Siapa dy?
dia itu enggang, aku cuma pipit
sudahlah melukut di gelanggangan~
*ceh,apa aku cakap?


sungguh aku memang tak boleh blah kalau terus begini setiap hari..come on lahh..aku kata kawan kan? so..ianya kawan.. dan esok kawan..selamanya kawan~ HAR HAR...
tapi,,aku pun tak paham lehh..boleh tak aku cakap kat sini? tapi,janganlah bagitau dy ..
(bajet korang kenal sape budaknye~)
HAHA
dia tu CUTE gile cipanzooo ahhh~ kalau aku ni memang gilak angau tahap tapir kat beliau..memang aku taruh sepah2 gambar dy dekat blog ini..tapi..ku sadar siapa diri ini..ku tak layak untuk dia~ gila kau nyah~ *aku lahh gila
kekadang nak makan pun aku tak rasa makanan ..rasa batu.. HAHA.. sumpah kau dah gila lahh qil...gilo hape tah tktau..  sabar qila..ingat..dy kawan kau tau..jangan nak berangan bebanyak~ selenge betul..tapi..buat relax suda wokeh..kau kene sentiasa cute..HAHA~
gila lah aku termimpi dy..lepas tengok gamba dy yg baru.HAR HAR

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...