Followers

NAMA SAYA NURUL AQILAH

Assalamualaikum


saya sayang encik bermisai... hohoho...siapa encik bermisai? beliau adalah si comel yg berada di awal2 blog ini.. itulah encik bermisai yang comel cute dan manja~
HEHE...
ayah.. nak bela kucing... boleh tak?
hummm..tapi
ayah tak suka bela kucing.. dy cakap
"kucing sekarang ni dah tak pandai,kucing ayah dulu senang nak jaga,apa yang manusia makan,itu dy makan..kalau nak berak,nak kencing dy pegy jamban"
huuuu T-T
yelahhh.. kucing ayah tu masa zaman ayah.. nurul nak kucing sekarang.. comel...
nak kucing.. huhuhuhu... ayah .. nurul nak kucing~ T-T


*****


nak cakap sikit..
aku tak kesah!
HAHA.. kenapa dengan aku? yea lahh..
aku cuma nak beritahu je.. yang aku tak kisah...
HAHA...
mungkin kau sakitkan hati aku.. mungkin kau copy aku.. mungkin kau jadi aku
mungkin kau tipu semua orang.. tapi,kau tak boleh tipu aku..
pada siapa aku cakapkan?
tidak pada sesiapa yang khusus.. tetapi
merangkumi semua lapisan makhluk yang pernah mengenali,yang rapat dan tinggalkan aku
KINI...
dan pada mereka yang mengkhianati aku.. tak kisah dari segala aspek
aku cuma nak cakap..
AKU TAK KESAH
TIDAK KESAH LANGSUNG
kalau dulu memang aku kesah..
tapi,sekarang tak dah.. biarlah kau nak buat apa2..
nak berperangai macam kanak2 ribena ke,nak bunh aku ke,tembak aku dengan PISTOL kau ke..
nak spike aku dengan bola ke...
nak nganjing aku setiap kali nmpk aku ke..
nak fitnah aku dengan perkara yang aku tak buat tetapi kau yang buat
yang taknak mengaku kesalahan kau dan taruh kesalahn tu sepenuhnya atas aku..
sorry to say but i don't care anymore lahh..
esok lusa,dpat jugak pembalasan kan? biarlah..
aku kene,kau kene
baru sehati dan sejiwe..
bak ibu dan ayah..
bak papa dan mama.
bak baby dan hubby 
dan segalanya
tak gitu? HAHA..
anyway..
bila kau dah tktau nak buat apa,nak jadi apa.. silakan datang dan mengadu..
LIHAT AKU.. dan
TIRU AKU
bila aku cerita,kau berpura-pura
wauuu!!
hakikatnya kau cemburu buta
HAHA...
akhirnya kau tiada apa dan menjadi aku yang kedua
mengerti?
hoho.. okay..
babai~
itu sahaja untuk hari ini
sekian~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...