Followers

HARI INI..KEBAHAGIAAN TAHAP MAKSIMA

kau membuat ..ku berantakan..
kau mebuat.. ku tak keruan~
*muke aku nyanyi lagu macam angau gila siyot ahh~


HAHA.. gila kau qil.. dah tak betul..bilalah aku nak berhenti ingat kat budak ni yekk? HAHA..tidak kot.. K.dnie kate
"engko ni da jatuh cinta qila"
HAR HAR....
JJJJJJJJJAAAAAAAAAANNNGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN tak jatuh cinta ..
Ya Allah.. hari-hari aku teringat dekat dy.. kenapalah dengan kau ni qila.. come on lahh weyy...bila kau nak berhenti angau dekat orang ni.. HAHA..
tak apalah..aku nak senyap kejap dari mesej dengan dy~ HOHO..  gilir2 lak.. haritu dy..lepas tu aku..lepas tu dy.. lepas tu.. AKU LAHH PULAK... banyak main2 aku ini.. buat2 senyap ke.. tengok lahh macam mana.. tengok betul ke tak dy cakap.. HAHA... apa aku nak buat ni? gilak rindu.. tengok gambar dy kt facebook kot.. HUAHUA~
kakak dinie~ tolong saya~ HAHA...
dah2..kalau aku asyik cita sal dia..kesudah tak ada cita lain~ huhuhu~
tengah hari semalam ..lepak ke bandar sama Dinie Amirah... huhuhuhuhu~ kalau keluar dengan dy,mesti makan..keluar dengan dy..mesty makan..aku sebek doe kua ngn dy..cam dy tanggung hidup aku je.. aku nak keluar duit pun rasa tak berani.. den malu ngn hang kak dinie oiii~ buek tobai muko yo kuo ngn hang~ HAHA.. maghi doh loghat pelik2 aku..
bergerak..wahai demi musuh negara
melawan,siapa musuh durjana~
tak kira pangkat darjat ataupun harta~
lalaala~


*ehh..ehh..lagu ape tu? hahah....kau ni najlaa adila..kacau mud blog aku betul..tak pepasal aku dah nyanyi lagu tu..


pirates of the caribbean on tv3!! watch now~ HAHA... aku minat gylak johhny depp..nak kahwin ngn dy...
tapi..apa pun kau tetap yang paling comel dalam hati aku saat ini wehh..
ehh..ehh.. jap..haty? kau dah masuk dalam haty?? wahh...dasyat nie...HAHA
* ha...tengok..cite lagi sal kau...sumpah nurul aqilah tak betol


syuhh! syuhh!
blah jap dari ingatan aku please..HAR HAR


lepak2 amek gmbr ..buat2 muka cute dekat bandar..
*nape aku ckp cam berirama skunk ni ekk??


nasib baik kami memang cute..HAHA..perasan doe~ tapi..memang cute..HAHA..tapi kan..ada kisah tragis masa balik rumah~ T-T
tangan aku tersepit dekat pintu kete kak dinie~ sakit wooo~ jadi darah beku..rasa cam jari aku ni keras je..nak taip story pun rasa susah..melentik jari kelingking aku yang satu ni,macam gadis melayu terakhir punye rancangan tu,ada lah babak2 dyowg minum air ke apa..jari telentik sana dan sini..punggung pun tergedik sana dan sini dan aku juga sudah mula meraban-raban tanpa cerita yang pasti.....wuooooo~ sakit leh~
kak dinie!!! sakit lahh tangan aku~ sakit gilakk~
tidur dalam seksaan yang panjang..kemeranaan yang tak ada pengakhiran yang dapat ditentukan..
huduh suda jari aku kaler biru-biru hijau~
T-T
penyeksaan bulan DISEMBER

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...