Followers

NO TRAINING = AKU GILA DAN SAWAN

Assalamualaikum


sminggu tak buat training.. sminggu ni aku jadi gila meroyan.. HAHA.. teruk kau qila..
gila lah aku.. masa bila lagi aku nak peluk cium sekolah tu kalau bukan waktu training? masa tu lahh aku cium lantai court kat skolah tu.. aku dive kat situ dan segala macam.. aku rabe2 lantai tu.. surely lantai tu rindu dekat aku sekarang.. takde sape dah rabe beliau selain aku yang gatal ni.. HAHA.. sekarang cuma daun2 kering yang menemani dia di situ.. ehh.. ehh.. HAHA...
court bola tampar aku outdoor punya lah.. sebab tu ada daun2 kering.. ngeh3...
jari aku dah manja gila2 sebab dah tak set.. camne nak lebih padukan servis aku? tahun depan dah SPM.. camne nak main.. ayah cakap dah tak boleh main.. sedih aku T-T
bola tampar dah jadi sebahagian hidup aku.. tapi,mungkin logik gak sebab aku pergi training..bukan kesah nak belajar pun. PADAN MUKA AKU! 
HAHA...
bila nak trainig? tak training.. tpai,buat frenly dengan team under 14.. gilak! memang gilak! kok aku men ngarut nanti.. tak ke susah? nak2 una tu.. kalau tak ada training.. tak train servis dy apa sume.. memang tak jadi hapela budak tu main kang..
kalau frenly nanti.. budak2 ni suma main tu main-main.. emo2 muko..meme kawe tapo seko2 punyo pale.. tebakar je punggung aku duk situ kang.. tak boleh terima.. kalau kalah frenly,tapi ada fight dan tak pikir langsung sal emo pe sume takpe.. boleh gak aku terima keadaan yang kecewa camtu.. tapi,kalau kalah sebab perasaan..  memang siap.. setiap sorang budak tu aku sembelih buat kari.. drumstick dan segala macam.. tak pun,kat situ aku telan hidup2.. ngehh.. mati kau aku kejekan nanti.. haa.. try buatlahh.. siap aku kejekan nanti.. siap lahh..
buatlah training cikgu.. sekali pun jadi lahh.. gian nak main ni.. tak ada training.. habes sume baju dan spender dan dan dan.. segal sume aku gumpal2 jadi bulat cam bola digging ke dinding. . HAHA...
aku dah jadi gila.. sumbat sampai otak jammed sebab tak ada training.. urhhh~ tolongla faham~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...