Followers

ER..KUANTAN?

Assalamualaikum

yea.. sudah habis game~ time to relax.. kaki ku sudah injured teruk dan amat sakit.. maaf yah lutut,memaksa anda bekerja keras sehingga anda sakit dan lebam teruk.. tak mengapa.. kite rest okay sok.. dah tk ada game lepas ni.. kite tengok final saja okayy.. hehehehe~ and ya ya~ tahniah kuantan.. kite sering dapat nombor 3.. maybe tkde luck lo.. tuhan belum lagi mau kasi kite menang lebih2.. huhuhu.. banyak2 sabar yah.. Liyie,peiyi..korang dah banyak maen giler2.. fight habes.. tkpe,korang terbaek dari ladang gandum.. okay? pertama kali main sub-set.. rasa sangat pening.. arahan sape aku nk ekot? cikgu kate tu,liyie kate ini.. yea.. aku hampir gile dan rosak minda dengan arahan yang pelik2.. jage itu ini semua.. ape kate,aku main smua? aku  lahh libero aku lahh spiker aku lahh setter akulah segalenye~
kan sedap tu? arahan aku punye ,mistake aku punya semua aku punya~ yeahhh !!
besok final. mahu lihat bagaimana~ weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
kaki aku sangat sakit.. macam mane nk betulkan balik.. saket erh~
need a lot rest and long rest.. hihihihi~
aku dah tak larat nak taip lagi.. letih la. sangat mengantuk dan aku mahu tidur~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...