Followers

KISAH KAWAN ?

mimpi soal kasut.. kenapa? entah .. terbayang kasut asics yang kak dinie baru beli dengan wajah bangga tak boleh blah beberapa hari yang lalu.. kenapa? pakai asics pulak mak cik tu .. HAHA... tak pe.. nanti malam,aku free,aku mai uma, ku dok rembat kasut asics tuh... sampai demam aku fikir kasut asics.. HAHA.. sudah lah aku.. khamis ni ada frenly dengan team under14 ... KELLY CHIA you surely be there :) ..
see her blog click this ---> along the way ~.. kelly jual makanan untuk monyet :D
there will be match for u14 soon.. so,we held a frenly for their training.. maybe? HAHA...
anyway,don't care.. for sure, i'm not the setter ... be the subset or 'spiker' ..
can i play the role as spiker? HAHA.. probably not.. the best is.. my servis is now maintain lohh.. best betol rasa hati.. aku dah boleh target servis nk bg kat sape.. muahahahah! and aku rasa bangga.. kah3!
aku dah boleh buat servis belon,servis tajam dan servis2 .. jiaahahahahah! NURUL AQILAH is now CRAZY


dan aku semalam jadi sewel sebab jijie punya angkara.. that girl is really SELENGE~ hahah... jangan pukul aku jijie.. aku cerita yang benar.. kau memang gila dan selenge dan sengal dan sewel... tak apalah,kau dah berjaya jadi aku bercakap dengan dia.. nasib dy tak recognize who that voice belong to huh? hahahah... dan angkara kau,tak pepasal aku text dengan dy,pujuk dy.. macam aku jadi bini dy pulak.. ini tidak adil ... HAHA...
rancangan asal nak telefon 'kawan' aku nak mintak no telefon yang budak2 ni gila2 tengok muka cute dy,bibir pink dy.. tapi,jadi mende lain.. dan 'kawan' aku ingat aku yang sedang bercakap dengan dy.. HAHA.. TIDAK!!!
jijie,memang jadi kau layan dy,kalau aku .. tak adalah nak layan budak laki macam tu.. tak pernah seumur hidup aku selama 16 tahun ni aku jadi manja sebegitu .. TAK JADIK!!
tapi.. jiji sudah mengubah segalanya~ HUAHUAHUA~
rosak imej ganas aku.. HAHA~
apa2 pun kau memang rockstar lahh jiji...
sayang kau JIJIE GAJAH GEMOK!!

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...