Followers

KEM IBADAH

Assalamualaikum

aku sangat ingin mengucapkan
TAHNIAH
kepada diriku sendiri gara-gara keberjayaan aku menjejakkan kaki ke kem ibdah~ ini memang satu kejutan budaya buat aku sebab inilah kali pertama 
NURUL AQILAH BT SHAHARUDDIN
yang berpenampilan ala-ala ganas dan bajed2 cute.. ala2 rockstar macam vokalis bullet for my valentine tapi masih lagi kelihatan ayu dan cun melecun.. wahaha~ aduh.. wa tak tahan nak gelak masa pergi kem ibadah tersebut.. namanya ada jadual perjalanan sepanjang kem tapi sebaris rancangan dalam jadual tu semua tak ikut ! aku memang tak boleh nak blah dari depan komputer ni weh.. HAHA.. 
dekat sana, YA ALLAH !
ALHAMDULILLAH...
aku rasa macam jadi perempuan melayu jekk.. pasai pa? pasai aku dok sarung baju kurung dok sana~ bhahahahah! aku tahu semua takkan percaya aku pakai baju kurung kan? kan? tapi korang tetap kene percaya~ sebab aku memang tetibe rasa macam ayu mengalahkan wanita melayu macam rncangan kat tv9 tuh !
baju kurung pun aku rasa gile nak pakai..
sumpa !
nurul aqilah bakal berubah mnjadi seorang yang comel sentiasa..
inilah saatnya ku berubah!
*berkata dengan pnuh yakin sekali
aku banyak benda nak story! banyak sekali.. HAHA..
tapi,mungkin half2 story aku menunjukkan keperasanan aku,tapi itulah nurul aqilah.. dy bukan perasan perasan..
tapi,dy perasan akan kecantikan dy..
bhahahah!
(korang jeles la tu)

aku terasa macam aku ni hott stupp kat sane (muke bangge tahap keperasanan tapir)
kenapa? kerana budak yang aku suka selalu pandang muka aku.. HAHA.. kenapa dy pndg aku?
okay ..first story

#1
"qila,kasut aku kat sana,kau tolong amekkan"
"haih,tkde kaki ke?"
"alaa..tlg la,kau syg aku kan?"


dengan penuh kasih syg terhadap jiji aku bergerak ke depan masjid cenderawasih tu~ bila jalan ke depan, ade lah sorang budak laki ni,menunjukkan keseksian badannya berkemban (perhatian ! berkemban yang dimaksudkan adalah memakai tuala shja di pinggangnya,bentuk badannya terserlah.. kulit dy putih AA+ ^^)
nasib baik kulit dy putih, agak segar lah aku nak pandang.. bhahahah!
teng.. tengteng~ teng..tenggg~~~~ (lagu kawen dkt gereja)
haty ku berdebar macam nak tercobot jaakk~ aku nampak budak laki tu dekat tepi masjid.. aku lalu kat tepi masjid tu sebab nak bagi selipar dekat jiji .. HEHE.. dy pusing masa aku lalu tau.. tu yang wat aku cair tu sebab dy punya mata tu comel .. aku tak boleh tengok mnde comel2 ni. rasa nak gigit2 je.. seta merta terlupa nk bls msg Mr.F .. HAHA.. alahh~ 
hey MR.F !! aku merajuk ngn kau lahh mangkuk! tau nape? kau buat aku tunggu msg kau sampai pkul 1.. last aku ngantuk dan tidur lebih awal dari waktu yg ditetapkan.. HUH! benci kau ! memalam bute aku jadi gile menyusahkan jiji.. sampai penjaga buat 2kali rondaan gara-gara gangguan seksual yang aku lakukan.. :D
jiji,aku tahu kau mampu bersabar dengan gangguan dan penderaan yang aku lakukan terhadap kau. tapi,ianya rahsia kite bedua..HAHA.. jiji! aku suh kau kimsalam kat epu, budak cute tu.. HAHA..biarlah bawah umur, aku nk kau kimsalam je,tak suruh jadikan calon laki pun..
fahmi, jujur aku cakap, kau belagak dan tak de rasa respek.. ceh.. blahla~ aku pandang kau sebelah mate je.. suke kau lahh nak pndg aku 3 suku ke,ape ke... kau tetap budak yg tk cukup umo kat mate aku.. cehh~ ..
boo ! fahmi ~
HAHA.. lantak~ aku tk bg kau markah kesian walau seploh sen
*nanti ! ini dah lari tajuk cerita.. back to the story!

okay,aku lalu kat sebelah tu, dy pusing.. ada sorang budak lelaki yg berkemban seperti aku cakapkan menayangkan dirinya kat situ,membe2 dy semua macam nganjing2 dy,so aku buat tk tahu.. tapi,aku tengok dy perhati muke aku.. so,aku tunduk muke aku ke tanah sebab aku tak suka muke aku kene tenung dengan lelaki and so on, aku pun terasa macam naluri kewanitaan ini bagai tercabar lalu aku pun tetibe macam terberubah petang tu..

sebenarnya petang tu,kitorang baru lepas bermain dengan gumbiranya di padang depan masjid tu.. kami tak tau langsung ade bola nak 'meletop' kat dpan tu,sebab kitorng sedap becakap ngn pakcik pengurus kt situ ,cite itu ini kat dia.. so,then tetibe senyap.. aku pun pelik..kenapa?
"weh! bola tu,bola tu!!!"
jeritan nyaring and ade satu babak di mana bola sepak yang budak2 laki main tu tercampak ke atas lecak lalu 
"KECEBUSH!"
ke atas aku,jiji dan una
*bukan una nabilah husna,,tapi una lain

una paling teruk skali,habes ruhsak tudung beliau.. HAHA.. takpe una.. sabarla menghadapi permainan mereka sebgai lelaki.. :D
dan terima kasih aku dah telan lecak kat padang tu.. memang "SHEDAP GYLER"
dan, budak itu berada di tiang gol melihat aksi kami bertiga.. aku pun dah sebek...

dan,masa nak mandy petang tu ,jijie suh aku amek selipar dy kt depan masjid.. aku gy,dan lalu tepi masjid,bertembung dengan beliau.. masa aku lalu belakang tu,aku nampak sape tah.dy kot undur ke belakang and then macam tolak badan dy ke belakang,pastu tengok aku.. aku pun terasa lain macam.. dalam haty aku
"aku ke? aku ke? janganlah,jiji tak ada ni..."
dan aku terus jalan di celahan peserta lelaki yang ramai ya amat tu.. waduh.. sesak jantung aku rasa~
pastu, aku kene suwittt~ cewah.. hot jugak aku kat situ.. HAHA.. perasan lagi.. gila nyahh~
anyway,budak tu taklah hensem.. tapi,entah some lelaki yang buat aku tertarik nak tengok atau kenal dyowg mesti dyowg ade sifat kecomelan.. wahahahah~ gilo aku nie~ mcm.. MR.F!! HAHA

then ,habesla story nyee..
and now
next story

#2
malam tu,sebelum tido ade taklimat psal mjlis penutupan untuk esoknye.. and tau tak.. aku nampak beliau lagi.. wahhh.. jodoh aku ni.. HAHA.. aku tengok dy pusing sana,pusing sini dekat tempat budak perempuan.. resah beno muka dy.. memang tak leh blah aku.. aku pun jadik resah tengok dy cenggitu.. pebende yang kepala dy hyperaktif sgt pusing sinun sinin..
and then
SUDDENLY!!!! >.<
mata kami bertentang.. jeng3..~ aku terus pandang tempat lain,rasa cam bodoh jekk aku ni haa~ lepas tu,aku pandang balik ke dy.. tau apa jadi?
dy tunjuk ke kawan2 dy AKU .teruslah jiwa aku berkelodak tak tenang.. ngape ni.. bakpe ni.. pe lak salah aku ni.. pebende ni.. jangan lah pape aku buat sampai dowang sume pakat2 tengok aku... tapi..aku tak yakn gak aku.. sebab ade ramai bdk pompan kat situ,mungkin muke owg lain kan? tapi
aku nak jugak perasan kat sini..
sebab. dy dah teleng sane sini tengok budak2 pompan smpi nampak muke aku tetibe mmbe2 dy sume pndg aku.. gilo ape? ini sudah musykil sesungguhnya musykil ~ bkn skali.. bukan 2 tapi byk.. aku pun nak menkaver diri aku yg cun melecun mase tu.. aku pun ameklah gambar ngn jiji and una..
click this to view picture of mine :) --> jijie qila dan una(tudung pink)
tapi,aku tetap dilihat dan direnung.. atau diorang tengok jiji?? MUNGKIN???? ahh lantak.. yang penting aku dah tepikat dgn mate dy yang agak besar tuh .. HAHA

#3
yang ni,aku tak tau. samada memang aku perasan.. ianya mimpi atau mainan perasaan yang kacau atau ianya realiti atau sekdar bermain ! ciss..
banyak nyer ayat aku~ ngeh3~
okay,waktu ceramah sebelum majlis penutupan aku rasa macm gambar aku kene ambik.. sebab aku nampak geng2 budak tu kuar henset buat amek gmbr~ betol2 arah aku.. atau mgkn dowg amek gmbr bdk yang pegang kamera tu? atau ape? cehh.. aku tak pahm sungguh nie~ tolonglah bagi petunjuk.. gambar aku kene curi2 amek ke? ke bukan? ke cmne??? tiiidakkk~ T-T .. terasa aku macam didera lak.. HAHA


okay,sekarang aku tanya.. masihkah aku perasan? HAHA..
mungkin aku perasan..
hoih mr.F kau tinggalkan aku ketahuan ehh.. msg aku tak balas.. slalu camtu.. naseb baik kau sorry,kalau tak huh.. aku merajuk bwk diri tauu~ HAHA...
MR.F jangan buat aku tak keruan camni.. lalalalal~ gile aku dok mikir kamu tau dok? huh.. blablablabla~

okay.. honestly,aku dah terperasan aku hot stuff pasai pa.. pasai. depa kat sano dok ngorat aku.. hok kecik2 umo 10 taon mintak no aku..13 taon tuh,dok suwett suwett.. benci nengok.. nk ngorat mai depan lahh,ku tembak palo sat g baru taw~  la ni~ cek tak kiro.. buek adek angkt  sudaa~ HAHA.. bosan aku tkada msg sapa~
yg tlg ngorat pun ado gak.. HAHA.. memang aku hot stuf..
*aku perasan,jangan kau bantah!
sebab kat sana,memang aku buat2 muke ayu walaupun aku tak boleh jadi cam ayu syamimi dak kelas aku tu..
HAHA.. macam2 hal .. baru 2 hari kat situ..
aku? tak amek port pon dengan budak2 yg memang hot kat situ.. dyowg mmg knal ngn dak laki ke ape ke.. pdulik hape.. sebab selagi dowg tak kacau aku..aku tak kcau dowg.. nk kwn,boleh je.. simple kan? dan mmg aku tkde pe mslh sgt kat sana~ having fun jea lepak ngn jijie gajah gemok.. ku goda jiji~ HAHA..
tapi,lepak ngn una tu best gak.. boleh tahan gak dy uh.. cume malu2 ler~ HAHA.. takpe.. alaa~ ta sempat amek nombor una.. lalalalalalala~ takpala~ ade jodoh,jumpa laie

kene cium ngn cikgu nor kt pipi!! malu doe~ ngeee~
hehe.. malu gilak aku~ jeng3. pastu kene ngnjg je ngn jijie.. kuang hasam kau jie.. HUH~

okay,aku teringat kat budak tu.. nama dy? DHIA..NAS.. ****** rahsie yg lain2.. HHAAH.. lantak~

0 komen romen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...